Brandul tău trebuie să se dezvolte în era tehnologiei, iar acum este mai ușor ca niciodată să ajungi la un public larg și să-ți atingi scopurile. Zona de confort devine o problemă nu doar când vine vorba de planul personal, dar și în lumea business-ului.

Dacă până acum ai ales să îți promovezi brandul doar la nivel național sau chiar local, este timpul să faci o schimbare radicală și să treci la următorul nivel. Într-o lume care promovează accesibilitatea în orice domeniu, nu-ți lăsa afacerea să rămână în urmă. Iată ce poți face:

Profită de tehnologia inovatoare

Consumatorii sunt înconjurați de reclame la fiecare pas, fie că navighează online sau așteaptă în stațiile de autobuz. Însă, de multe ori aceștia nu se pot identifica sau regăsi în mesajele transmise de diferite branduri, mai ales când este vorba de forme de advertising plasate greșit sau care nu sunt flexibile. Tehnologiile noi – precum Programmatic DOOH – îți permit să creezi ad-uri în funcție de momentul zilei, vreme și mulți alți factori, totul prin mesaje dinamice transmise pe panouri publicitare outdoor. Publicitatea în timp real îți oferă posibilitatea să fii aproape de oameni la locul și momentul potrivit. Un astfel de serviciu, care oferă și o platformă ușor de folosit, îți furnizează date importante despre impactul pe care îl are fiecare ad prin numere și statistici clare. De asemenea, vei putea să sincronizezi propriile date, precum cele din Google Analytics, pentru a crea campaniile ideale și pentru a muta online-ul în lumea reală. Cu astfel de campanii poți începe să fii alături de românii de pretutindeni, iar mai apoi să-ți lărgești audiența către publicul internațional. Nu uita cât de important este să fii prezent, așa că optează pentru astfel de servicii pentru a acoperi o paletă mai largă de posibilități.

Ține cont de comportament și de locațiile potrivite

Analiza comportamentului clienților este un factor decisiv în promovarea afacerii tale. Trebuie să înțelegi felul în care aceștia cumpără, de unde și ce priorități sau nevoi au. Dacă preferă să cumpere produse și servicii în apropierea casei, ar fi greșit să-ți poziționezi business-ul sau reclamele în apropierea clădirilor de birouri.

În funcție de brandul tău, trebuie să ai în vedere cum decid consumatorii din diferite culturi să își folosească bugetul. În acest fel vei putea decide și zonele în care merită să investești în sedii sau campanii de publicitate și nu vei risca să te adresezi publicului greșit. Analizele arată, de exemplu, că țări ale căror cultură se bazează pe individualism, precum SUA sau Australia, tind să aibă doar propriile nevoi la baza achizițiilor de bunuri și nu ezită să le returneze pe cele care nu le îndeplinesc așteptările. La polul opus, în țări precum Portugalia sau Mexic oamenii apreciază brandurile cu renume și se bazează mai mult pe părerea populară. Înainte de a investi pentru a-ți dezvolta brandul la nivel global, trebuie să reușești să te adresezi consumatorilor pe limba lor din toate punctele de vedere. Fă o analiză amănunțită și asumă-ți riscuri doar atunci când crezi că poți avea succes cu adevărat.

Găsește parteneri de încredere

Vei avea nevoie de un partener sau un distribuitor de încredere în zonele în care vrei să-ți extinzi afacerea, pentru a pătrunde mai ușor pe piața internațională. Un partener familiarizat cu serviciile pe care le prestezi, produsele pe care le vinzi, dar și cu publicul căruia te adresezi te va ajuta să spargi mai ușor barierele culturale și să-ți promovezi brandul în cel mai potrivit fel. Dacă ai o companie mai mică, brandul tău se poate dezvolta global cu ajutorul unor asociați. Pe aceștia îi poți descoperi prin strategii de networking și întâlniri cu oameni de afaceri. Folosește-te de conexiunile pe care le-ai făcut de-a lungul timpului și descoperă cât mai multe persoane care te pot ajuta să-ți dezvolți business-ul. De asemenea, poți folosi consultanți și companii pentru a găsi instituții guvernamentale sau financiare care te vor sprijini în drumul tău spre piața internațională. Fii activ pe rețelele de socializare profesionale, dar cere și ajutorul partenerilor locali pentru a descoperi cele mai bune soluții.

Lumea este în continuă mișcare, afacerile se dezvoltă, iar brandul tău are acum mai multe șanse de a ajunge la nivel global. Prin strategii inteligente de marketing și advertising care îți permite să ajungi mai aproape de consumatori vei putea să pui bazele unui model de succes. Nu uita de încrederea pe care trebuie să o ai în asociați și parteneri, pentru a ajunge cât mai repede și natural pe o piață nouă.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri