Burberry, casă de modă britanică care produce haine, parfumuri și accesorii de lux, a lansat o colecție de măști de protecție pentru față, ceea ce constituie un prim pas al unui designer major de fashion în noul segment de modă urbană a măștilor anti -Covid-19. Deși imagini cu măști Chanel, Gucci și Louis Vuitton proliferează pe rețelele de socializare, acestea sunt de fapt modele contrafăcute.

Până acum, casele de modă din întreaga lume au fost oarecum reticente în a vinde măști de protecție ca element de fashion, în contextul în care există un risc important asupra reputației dacă percepția era mai degrabă că vor să profite de pe urma crizei sanitare, scrie The Guardian. Masca de protecție Burberry costă 90 de lire sterline (circa 100 de euro) și este disponibilă în culorile bej și albastru.

Totuși, multe branduri de modă mai mici au lansat măști de protecție, dar profiturile au fost vărsate către inițiative de caritate. În această lună, magazinul online de creații handmade Etsy a anunțat că vânzările de măști de protecție pentru față au atins 346 milioane de dolari în ultimele trei luni, reprezentând 14% din totalul business-ului.

Cu toate acestea, orice marcă de îmbrăcăminte care ar încerca să obțină profit de pe urma crizei - așa cum s-a întâmplat în cazul Kim Kardashian, Asos și Boohoo, de exemplu - a fost întâmpinat de oprobriu.

Retail jobs

Însă, în cazul Burberry, producătorul de îmbrăcăminte arată că un procent de 20% din prețul de vânzare va fi vărsat către Burberry Foundation Covid-19 Community Fund - înființat în aprilie.

Sursa foto: Burberry

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri