Retailerul european de articole sportive, Decathlon, a inaugurat primul magazin din Brăila, situat în incinta Brăila Mall, pe Strada Principală 4B, sat Vărsătura, comuna Chiscani, din județul Brăila. Reţeaua naţională ajunge, astfel, la 28 de unităţi de vânzare, potrivit unui comunicat de presă.

Magazinul Decathlon Brăila are o suprafaţă totală de 2.313 mp și pune la dispoziția clienților 5.000 articole şi echipamente, destinate practicării a peste 60 de sporturi precum fitness, fotbal, handbal, baschet, alergare, tenis de câmp și tenis de masă, badminton, ciclism, vânătoare, pescuit, înot, drumeție, dar și pentru sporturi precum, box, dans, arte marțiale. Mai mult, magazinul dispune și de un teren de test cu acces gratuit, cu o suprafață de 203 mp.

„Am încercat să venim în întâmpinarea apetitului local pentru sport și a pasiunilor comunității de aici, asigurând o disponibilitate ridicată a stocurilor pentru articolele pentru pescuit, activitate preferată în mod deosebit de comunitatea locală și pentru faptul că orașul este traversat de Dunăre” a declarat Andra Mugioiu, directorul magazinului Decathlon Brăila.

În magazinul Decathlon Brăila, oferta de produse este completată de serviciile adiţionale, precum serviciul atelier, pentru sporturile de asfalt, care constă în repararea şi reglarea bicicletelor, rolelor, trotinetelor; cât și pentru sporturile cu rachetă, unde sunt racordate rachete tenis, badminton, squash, dar şi o zonă de personalizare a echipamentelor sportive. De asemenea, prin serviciile de comandă online, magazinul aduce mai aproape de clienţi întreaga ofertă de produse din magazin: serviciul BornaPlus, care le permite cumpărătorilor să acceseze online toată gama de produse şi să plaseze o comandă folosind bornele amplasate în magazin, beneficiind de gratuitate la livrare, indiferent de valoarea comenzii, dar şi la Click & Collect, serviciul ce le permite doritorilor să plaseze comenzi online, cu alegerea modalităţii de livrare gratuită în magazin.

Măsuri împotriva COVID-19

Reguli de siguranță implementate de companie pentru prevenirea riscului de infecție cu COVID-19: aplicarea unor proceduri stricte de igienă, asigurarea necesarului de măști de unică folosință pentru angajații din magazine și implementarea unui sistem controlat de triaj și verificare epidemiologică, care să permită identificarea eventualelor simptome ale infecției cu COVID-19.

Decathlon include produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji. La nivel național, Decathlon reunește peste 1.300 de colaboratori, într-o rețea de 28 de magazine, la care se adaugă platforma online. Decathlon comercializează și articole cu eticheta „Fabricat în România”, produsele fabricate în cele trei unități de producție din țară: București, Timișoara și Reșița. În cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii.

Sursa foto: Decathlon

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri