Pluria este serviciul de tip abonament lansat de Andrei Crețu, cofondator 7card, ce pune la dispoziția companiilor de orice dimensiuni, mai multe spații de lucru pentru angajați, pentru a putea lucra în regim remote. Platforma se lansează simultan în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid și va putea fi accesată prin intermediul unei aplicații care va disponibilă în aproximativ două săptămâni. Investiția inițială în proiect se ridică la 200.000 de euro.

Odată descărcată aplicația, angajații companiilor pot vedea ce spații de lucru au la dispoziție în apropierea casei lor și pot face rezervări în funcție de nevoile lor specifice, fie că au nevoie de un spațiu pentru o întâlnire cu un client, fie au nevoie de o reuniune de lucru alături de colegii de departament sau pur și simplu de un birou remote pentru a nu mai lucra de acasă.

„Pluria este o rețea de birouri cu o acoperire foarte bună pe care angajații o pot accesa. Spațiul poate fi și proape de casă, unde pot ajunge rapid, fie mai departe dacă, dacă să zicem, a doua zi au treabă prin oraș și au nevoie de un birou în centru sau de un loc confortabil într-o sală dintr-un hotel. Vrem să conferim angajaților această flexibilitate. Am inceredere că viitorul este foarte flexibil, totul s-a descentralizat, s-a flexibilizat. A venit momentul ca și zonele în care muncim să sufere aceeași transformare”, spune Andrei Crețu, fondatorul Pluria.

În tot acest timp, companiile știu, în baza check-in-urilor, cum sunt angajații distribuiți în spațiile disponibile pe platformă, ceea ce le conferă și un plus de de ambele părți. Prețurile sunt adaptabile politicii de remote work cu care operează fiecare companie, cu contracte lunare în regim on-demand (se achită doar când există utilizare a spațiilor de lucru) sau abonamente personalizate. Costul mediu pe ziua de lucru este de 12 euro, în funcție de particularitățile fiecărei companii în parte. Abonamentele pe lună pentru un singur angajat pot ajunge până la 170 de euro, un cost mai mic alocat unui angajat, față de cheltuielile existente anterior la sediul companiei, spune fondatorul Pluria.

Printre primii clienți care au aderat se numără patru hoteluri din lanțul Accore, dar și cafeneaua Beans & Dots din Capitală.

În prezent, Pluria cuprinde aproape 50 de spații de lucru în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, cele mai multe fiind în Capitală. Parteneriatele încheiate până acum sunt doar cu spațiile de birouri, însă cinci companii din 10 cu care Pluria se află în discuții sunte deja abonate. Andrei Crețu estimează ca până la finalul acestui an să ajungă la 20 de clienți din zona de corporate, urmând la ca mijlocul anului 2021, business-ul să atragă o nouă rundă de finanțare. În echipa Pluria lucrează în prezent șase angajați, iar pentru dezvoltarea celorlalte echipe, recrutările sunt încă în plin proces de desfășurare.

„Pentru început, în străinătate vom avea un soft launch, urmând să turăm motoarele la începutul anului viitor. Vom avea echipe în Madrid și Berlin, susținem acum interviuri pentru alegerea managerilor locali. Intenția noastră este să dezvoltăm Pluria în hub-urile de afaceri ale Europei”, spune Andrei Crețu.

Pentru sucursalele din Berlin și Madrid, planurile de dezvoltare vizează atragerea unui număr de 50 de companii în portofoliul de clienți și a unui număr de 100 spații până la finalul anului 2021.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri