Pandemia a accelerat pârghiile digitale pentru buna desfășurare a activităților, atât din instituțiile de stat, cât și în cele private. Începutul școlii a adus o digitalizare forțată, dar atât de necesară pentru sistemul de învățământ românesc. Noutatea mecanismelor de predare, precum și lipsa predictibilităților în ceea ce privește siguranța elevilor la școală, în contextul epidemiologic actual, a stârnit un val de nemulțumiri din partea celor mai importanți actori: elevi, părinți și profesori.

„Deschiderea școlilor a creat o serie de lungi nemulțumiri la nivelul întregii țări (...) Pot să vorbesc în calitate de părinte, cu un copil care a intrat acum în clasa întâi și să spun că a fost complicat pentru noi toți. Ce este clar este că sistemul de învățământ românesc funcționează în condiții de stres de ani de zile și concluzii sunt destul de clare aici, un sistem șubred nu face față.

Știm cu toții că educația este cel mai de preț lucru pe care îl poate avea un popor, de aceea noi ne implicăm activ. Suntem aici pentru că este extrem de important nu doar pentru noi acum, cu pentru sustenabilitatea societății noastre pe termen foarte lung”, a declarat Cristina Hanganu, director de Comunicare la Lidl România, în cadrul celei de-a doua ediții a CSR – Growing Responsible, organizată de wall-street.ro.

Sărăcia câștigă mai mult teren la sate

Cristina Hanganu a adus în discuție discrepanțele dintre sistemul de educație din mediul urban și cel rural, acolo unde școlile nu sunt dotate corespunzător, iar sărăcia îi împiedică pe copiii să intre la școală și mai ales să rămână integrați în sistem.

„Cred cu tarie ca priorotate noastră naționala este să ne strangem cu toții în jurul sistemului de educatie și sa investim pe termen lung în a forma dascali. Folosesc acest cuvânt și nu profesor pentru ca ei trebuie sa aibă un impact asupra societății din care provin copiii”, a mai declarat Directorul de comunicare de la Lidl.

Românii desconsideră meseria de lucrător comercial

Anul acesta, Lidl a demarat mai multe campanii menite să sprijine formarea tinerilor care doresc să aibă o carieră în retail, printr-un program de învățământ dual. În ceea ce privește integrarea tinerilor în piața muncii, Cristina Hanganu spune că mentalitatea în România îi îndeamnă pe mulți să desconsidere meseria de lucrător comercial, în retailul alimentar.

„Nu cred că va dați seama ce reputație îngrozitoare a căpătat meseria de lucrător în retailul alimentare. Societate îl desconsideră, cum se întâmpla de altfel și cu multe alte meserii. Este o șansa extraordinară pentru mulți tineri care nu au șansa să ia contact cu o meserie”, a mai precizat Cristina Hanganu.

Cristina Hanganu a fost prezentă la Cea de-a doua ediție a Conferinței CSR – Growing Responsible, realizată de wall-street.ro, în parteneriat cu: Lidl, Cez Group, Vodafone, Janssen Companiile Farmaceutice ale Johnson & Johnson in Romania.

Lidl este unul din cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România. În prezent, Lidl are peste 7.500 în România, unde compania are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri