Programul Rabla la mașini a fost de succes ani de-a rândul, apoi s-a extins și către electrocasnic, pentru a ajunge și până la ochelari. Astfel, pentru a susține reciclarea și pentru a fi mai sustenabile, companiile de optică medicală din România atrag clienții prin reduceri și vouchere în schimbul donării ochelarilor vechi.

Una dintre brand-urile care a mers pe o astfel de campanie este Lensa, brandul românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță. Astfel, ochelarii vechi pot fi predați într-unul din showroom-urile Lensa din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa sau Craiova. Cei care sunt interesați de a-și achiziționa o pereche nouă de ochelari trebuie să știe că pot dona ochelarii îndiferent de starea acestora. Nu trebuie să fie nici într-o stare impecabilă, nici noi-nouți.

În cadrul programului, clienții care vor preda la showroom-urile Lensa orice pereche veche de ochelari, vor primi până la 500 de lei în schimbul acesteia. Suma se va oferi sub formă de voucher de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere.

Campania „Rabla pentru ochelari” este la a doua ediție, fiind lansată prima dată în 2017. Față de prima ediție, care nu a prins atât de bine la public, reprezentanții companiei au spus că anul acesta mai mulți doritori s-au arătat interesați de voucherele de reduceri primite. În 2017, clienții care au predat sau au trimis la showroom-ul Lensa perechea de ochelari, au primit un voucher de 100 lei.

„Până în prezent, s-au înscris în campanie 15.000 de români”, a spus Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro.

Cum te poți înscrie în campanie

Pentru a participa la programul lansat de către Lensa, doritorii trebuie să parcurgă câțiva pași:

- Se înscriu online, completând formularul de pe site-ul Lensa.

- Vin în termen de 7 zile într-unul din magazinele Lensa din ţară şi predă consultantului ochelarii vechi.

- Vin cu prescripţia de ochelari, mai nouă de 12 luni, îşi aleg o ramă nouă, iar consultantul va emite valoarea voucherului.

- Îşi comandă noua pereche de ochelari, iar valoarea voucherului va fi aplicată pe loc, sub formă de reducere.

Programul „Rabla pentru ochelari” a început pe 1 septembrie și va avea loc până la data de 30 octombrie. Pe viitor, reprezentanții companiei spun că vor mai organiza și altfel de campanii sau programe care să susțină sustenabilitatea.

Lensa nu este însă singura companie care a lansat o astfel de campanie. În 2019, Vedi Optic a introdus primul său program de reînnoire a ochelarilor de vedere. În cadrul programului, clienții care au predat orice pereche veche de ochelari, au primit o reducere de 10%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri