eMAG își continuă expansiunea internațională prin diversificarea canalelor de vânzare și inaugurează primul showroom în Bulgaria, la Sofia, după ce în urmă cu trei luni compania a deschis în Ungaria primul său showroom din afara României. Compania are în plan să mai deschidă alte trei showroom-uri în prima parte a anului viitor.

Situat în incinta Serdika Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale din capitala Bulgariei, noul showroom permite eMAG.bg extinderea serviciilor pe care le oferă clienților. Astfel, consumatorii din Bulgaria pot acum face cumpărături direct în showroom, pot comanda online cu livrare gratuită și ridicare în aceeași zi, în showroom, sau pot face retur instant și gratuit.
Extinderea internațională a companiei derivă și din interesul crescut al comercianților români de a vinde pe alte noi piețe: doar în Bulgaria sunt, în prezent, peste 400 de selleri români care fac comerț datorită simplității și rapidității cu care se pot înregistra pe platforma eMAG Marketplace aflată în continuă expansiune. eMAG facilitează accesul sellerilor români la alte piețe prin servicii de traducere conținut, dar și asistență în listarea produselor.

Clienții au acces în showroom la cele mai noi produse din categoria electro-IT, dar și un shop Apple aflat în incinta acestuia. Totodată, showroom-ul beneficiază de consultanți instruiți și servicii de service autorizate. În prezent, eMAG are 15 showroom-uri în România și trei în afara țării.

„În Bulgaria observăm o creștere a comerțului online și astfel am decis să investim în dezvoltarea de servicii noi cu ajutorul cărora ne dorim să oferim clienților o experiență mult mai bună, consolidându-ne în același timp poziția bună pe care o avem pe piața locală”, a spus Andrei Popescu, Country Manager eMAG Bulgaria.

eMAG este prezentă în Bulgaria din 2012 cu o echipă de 200 de angajați.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri