Romanian Software, unul dintre liderii pieței din România în dezvoltarea și implementarea de soluții software pentru departamentul de resurse umane, a lansat noi funcționalități în platforma colorful.hr, pentru a ajuta companiile să planifice și să gestioneze mai eficient lucrul de acasă.

Cele trei funcționalități, pontajul planificat, cererea pentru telemuncă și onboarding au fost dezvoltate de Romanian Software în plină pandemie. Ele vin în completarea aplicațiilor din platforma colorful.hr, care ajută departamentele de HR să își reducă volumul de muncă, iar pe angajați să rămână conectați cu șefii și colegii, în contextul lucrului de acasă.

Multe companii au optat pentru lucrul mixt, care permite unei părți a echipei să lucreze de acasă, altei părți, de la birou. În acest caz, funcționalitatea de pontaj planificat permite gestionarea și comunicarea mai bună a echipelor. Este un instrument de lucru care poate fi utilizat atât de către departamentul de resurse umane, cât și de către manageri și angajați. Această funcționalitate oferă posibilitatea de a stabili programul de lucru în avans, astfel încât toți angajații să aibă acces la o planificare exactă privind statusul fiecarui coleg – cine lucrează de acasă, cine lucrează de la birou, când își ia fiecare pauza de masă.

“Atunci când au luat decizia ca angajații să lucreze de acasă, una dintre temerilor managerilor a fost legată de modul în care își vor organiza și gestiona oamenii. A fost o reacție firească, mai ales pentru cei care nu aveau proceduri privind lucrul de acasă și nici instrumente care să îi ajute să se organizeze. Plecând de la această nevoie, am dezvoltat pontajul planificat, astfel încât orice angajat, indiferent că lucrează de acasă sau de la birou, să poată iniția o planificare a programului de lucru, care poate fi aprobată, refuzată sau modificată de către manager”, a explicat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Cererea pentru telemuncă este o altă funcționalitate utilă în contextul în care angajații nu lucrează de la birou. Mai exact, aceasta le permite salariaților să își seteze adresa de unde lucrează și perioada în care muncesc remote. Specialiștii HR care au acces la această funcționalitate au un dublu avantaj. Pe de o parte, au toate datele despre locațiile angajaților într-un singur loc, online, astfel că în cazul unui control de la ITM pot emite imediat rapoartele de care au nevoie. Pe de altă parte, afișarea informațiilor legate de prezența angajaților ajută la evidențierea corectă a pontajului.

Onboarding este o funcționalitate care eficientizează procesul de integrare a noilor angajați, pe care HR-ii și managerii îl pot gestiona online, fără să mai fie nevoie de interacțiune față în față. Cu ajutorul acestui tool, colegii noi au acces rapid la toate informațiile și documentele de care au nevoie pentru a se familiariza cu task-urile și procedurile de lucru.

“Nu mai departe de luna iunie, am lansat asistentul virtual IRIS, un chatbot care ajută profesioniștii în resurse umane să comunice rapid cu angajații, iar pe angajați să devină autonomi atunci când lucrează de acasă. Acum lansăm aceste noi funcționalități și lucrăm la alte aplicații, cum ar fi una de raportare de HR, pentru ca managerii să poată lua decizii mai bune în contextul pandemiei”, a declarat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Romanian Software este unul dintre promotorii digitalizării în domeniul resurselor umane și susține mediul de afaceri prin dezvoltarea de soluții software și servicii de HR. Soluția integrată colorful.hr automatizează și optimizează procesele cheie de resurse umane: bugetare, recrutare, administrare de personal, pontaj electronic, salarizare, training, evaluarea competențelor, spațiul personal al angajatului, comunicare internă, managementul documentelor.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri