La doar două săptămâni de la deschiderea magazinului din Sisești, Kaufland deschide a doua locație din zona de Nord a Bucureștiului, în zona Străulești. Acesta este al 17-lea magazin al rețelei Kaufland din Capitală, care la nivel național a ajuns la 135 de unități.

Prin deschiderea noului magazin au fost create 120 de locuri de muncă noi. Situat pe Șoseaua București-Târgoviște, noul magazin are o suprafață totală de peste 6.000 de metri pătrați și un spațiu de vânzare de peste 37.00 metri pătrați.

Potrivit reprezentanților companiei, Kaufland urmărește să se extindă în Muntenia, Moldova și Transilvania cel puțin până în luna februarie anul viitor. Următorul magazin Kaufland va fi deschis în acest an, în decembrie.

Care este programul magazinului

Magazinul este dotat cu un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Parcarea oferă 297 locuri, din care 6 pentru persoane cu dizabilități, 6 pentru părinți și 15 rasteluri pentru cei care vin cu bicicleta la cumpărături.

Programul de lucru este de luni până sâmbătă de la 07.30 și până la 22.00, iar duminică de la 08.00 la 20.00.

Hipermarketul este prevăzut cu 10 case de marcat standard și alte 6 tip self-service.

Spațiu de reciclare în magazin

De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare.

Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

Măsuri de limitare COVID-19

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cugeamuri deprotecție din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au măști de protecție și, după caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 135 de magazine în România.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri