Aceștia se alătură speakerilor deja confirmați pentru ediția cu numărul 8 a retailArena: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

În acest an, la retailArena dezbatem cele mai arzătoare subiecte ale momentului în industria de retail, pornind de la cuvintele cheie ale momentului care caracterizeaza industria: retailing in times on crisis. Cum s-au adaptat retailerii noii realități economice și de consum? Ce măsuri au luat producătorii pentru a răspunde noilor nevoi ale consumatorilor? Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri? Câte ar fi trebuit să fi fost deja adoptate de retaileri și să fi devenit noua normalitate? Care sunt noile tendințe care apar ca rezultat al pandemiei și în ce masură le putem anticipa în contextul schimbărilor dramatice de la o zi la alta?

La aceste întrebări și multe altele vom răspunde la cea de-a opta ediție retailArena 2020 - retailAboveCorona: Retailing in times of Crisis, ce are loc pe 27 și 28 octombrie.

Timp de două zile vă propunem un eveniment complet, cu o abordare omnichannel, cu experiențe atât în offline, cât și în online, unde veți afla răspunsul la orice întrebare posibilă cu privire la evoluția acestor sectoare.

Te poți înscrie pentru a participa gratuit la retailArena 2020 AICI!

Programul retailArena 2020

În prima zi - Retail Strategy & Marketing Day vorbim cu companii de top din piață despre soluțiile câștigătoare în pandemie, cum au reușit să transforme criza în oportunități și pe ce strategii vor continua să mizeze.

În a doua zi a retailArena 2020 - Unified Commerce Day - vom dezbate “noul normal” în privința canalelor de vânzare și ce urmează după omnichannel. Vom aborda și subiectul serviciilor și platformelor de livrare ca un nou must have, precum și provocările din curierat, logistică și depozitare.

Pe lângă cele șase paneluri cu dezbateri, vom avea prezentări, studii exclusive de la partenerii Euromonitor International, Ipsos România și RetailZoom, precum și fire chat-uri și workshop-uri.

Mai multe detalii despre program, speakeri și teme de discuție în cadrul retailArena 2020 găsești AICI.