Instore media revine şi aduce the wow effect pentru brandurile care ȋşi doresc un boost de vizibilitate şi creşterea interacţiunii cu consumatorul direct ȋn magazine.

POS Media România lider European ȋn shopper marketing, transformăcumpărăturile ȋn experienţe inedite pentru consumatori şi branduri.

"Ȋntr-un context imprevizibil ȋn care tot mai multe branduri au trebuit să ȋşi adapteze strategiile de comunicare rapid la noi schimbări, focusul oricărei comunicări de brand de success rămân atenţia şi impactul pe care le generează asupra percepţiei şi deciziei de cumpărare a consumatorului. Comunicarea instore devine un punct central ȋn mixul media, iar formatele creative aduc avantajul unor campanii de efect prin comunicarea mesajelor şi influenţarea deciziei de cumpărare direct ȋn magazine.” spun reprezentanţii POS Media România.

Provocarea lansată de Orkla Foods România prin campania - Ion vs. Ionuţ Când doi se luptă, Fainoşagul câştigă! - a stârnit multe reacţii pozitive. Pentru comunicarea instore realizată la nivel naţional de către POS Media România ȋn magazinele Carrefour, formatele de shelf stopper şi floor sticker au adus un plus de vizibilitate direct la raft.”

„Campania - Ion vs. Ionuţ Când doi se luptă, Fainoşagul câstigă! - este una dintre cele mai importante campanii dezvoltate de Orkla Foods Romania ȋn anul 2020 prin care ne-am propus să aducem un impact pozitiv asupra categoriei de conserve de pate printr-un concept nou de comunicare ȋn categorie, prin produse cu reţete unice şi interesante care au fost foarte bine primite de consumatorii din România.

Am optat pentru instore media activation şi POS Media România pentru că ne-a oferit posibilitatea abordării integrate a vizbilităţii ȋn canalul de supermarket câştigându-ne ȋncrederea că vor implementa ȋntr-un mod profesionist proiectele dezvoltate ȋmpreună, incredere pe care au confirmat-o in acest prim an de colaborare.” Adriana Toma, Trade Marketing Manager Orkla Foods România. ”

Despre POS Media Group

POS Media Europe este lider european ȋn Shopper Marketing. Incepând cu anul 2018 este parte din OMG (Omni Marketing Global), la rândul său, lider global ȋn Shopper Marketing. Ȋmpreună operează ȋn 24 de ţări. Misiunea grupului este de a ajuta clienţii, atât retailerii cât şi advertiserii, ȋn a creşte vânzările prin ceea ce ei numesc "shopping behaviuour influencing”. Oferă servicii şi produse variate precum: soluţii media, merchandising şii event promotions, solutii digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piaţă şi consultanţă customizată. Compania are parteneriate de lungă durată ȋn peste 250 de lanţuri de retail la nivel global incluzand Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro şi mulţi alţii. Advertiserii din portofoliu beneficiaza de campanii integrate

Contact POS Media România:

www.pos-media.eu

info@pos-media.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri