Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă de Toamnă 2020 TommyXMercedes-Benz dedicată bărbaților, colecție care aduce în atenția publicului mai multe metode de producție și materiale sustenabile. Cea de-a patra colecție capsulă realizată în parteneriat se bazează pe parteneriatul strategic multianual al lui Tommy Hilfiger cu echipa Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM, cea care a câștigat de șase ori Campionatul. Colecția va fi disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER, la nivel global, și în anumite reprezentanțe Mercedes-Benz, începând cu 15 octombrie 2020.

Dezvoltând în continuare misiunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”, colecția capsulă Toamna 2020 TommyXMercedes-Benz include mai mult bumbac sustenabil, geci de puf și ținute bomber, căptușite cu Sorona® și veste matlasate Ecodown®. Aceste materiale sunt cele mai noi achiziții în portofolio TOMMY HILFIGER de produse sustenabile, care este în continuă dezvoltare.

Colecția capsulă Toamna 2020 a fost construită în jurul ideii de inovație, îmbinând stilul sport clasic American specific brand-ului Tommy Hilfiger cu expertiza tehnică a echipei care a câștigat de șase ori Campionatul Mondial Formula One™. Stilurile atemporale, care includ piese precum jacheta utilitară, jacheta bomber și jacheta de piele, sunt transformate printr-un twist sofisticat și personalizat, alături de elemente de funcționalitate, cum ar fi finisaje adaptabile la diferite situații climatice, perforații, benzi cauciucate, etanșări îmbinate și închideri reglabile Velcro®. Cromatica ce cuprinde roșu, alb și bleumarin este completată cu nuanțe de portocaliu ars, gri deschis și oliv, iar steagul iconic TOMMY HILFIGER și steaua în trei colțuri specifică Mercedes-AMG Petronas Formula One™ sunt evidențiate printr-o lucrătură fină. Banda-semnătură TOMMY HILFIGER este prezentă în continuare pe tivuri și manșete, păstrând același aspect minimalist, iar căptușelile TriStar adaugă un twist neașteptat outfit-ului clasic de stradă. Bărbatul modern Tommy va asimila design-ul colecției ca unul simplu dar sofisticat în același timp.

Din 2018, TOMMY HILFIGER este partenerul oficial de îmbrăcăminte al echipei Mercedes-AMG Petronas Formula OneTM, continuând tradiția de sponsorizare sportivă pe care Tommy Hilfiger a îmbrățișat-o încă de la fondarea brand-ului său. Parteneriatul cu cea mai bună echipă la nivel mondial de Formula One™ și principalul inovator în domeniul automobilelor pune în valoare viziunea lui Tommy Hilfiger de a îmbunătăți și extinde constant brand-ul pe piețele cheie pentru o nouă generație de consumatori TOMMY HILFIGER.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz și @TommyHilfiger.

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri