ANSWEAR România, retailerul online de fashion, anunță oficial data de lansare a campaniei de Black Friday. Evenimentul începe săptămâna viitoare și va dura până la finalul lunii noiembrie.

„Vom începe săptămâna viitoare campania de Black Friday și pregătim actualizări constante de noutăți și produse și brandurile de top vor intra pe rând în campaniile de discount”, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

Produsele de sezon, cele mai reduse de Black Friday 2020

Clienții vor avea parte de zeci de mii de produse reduse cu până la 70%.

„Vom avea discounturi de până la 70% la cele mai vândute și cele mai noi produse de la brandurile noastre de top - Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Adidas, Pepe Jeans, Desigual, Armani, Furla, Liu Jo”, a declarat Raluca Radu.

Potrivit reprezentanților Answear.ro, cele mai mari reduceri vor fi chiar pentru produsele de sezon: geci, canadiene, articole sportive, cizme, botine, pulovere, dar vor exista și reduceri pentru bluze, cămăși, tricouri, hanorace, pantofi.

Topul celor mai vândute branduri

Gecile și canadienele, cizmele, puloverele și cămășile au fost cele mai vândute produse anul trecut în Black November, iar în topul celor mai vândute branduri au fost Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Medicine, Guess Jeans, ANSWEAR, Mango, Adidas, Nike, Levi's și Dr. Martens

„Ne așteptăm la o comandă medie de 300 lei. Vânzările de anul trecut din campania Black November au depășit 3 milioane euro. Cum în general creșterea din acest an este de peste 30% pentru totalul vânzărilor anuale pe ANSWEAR.ro, ne așteptăm ca această creștere să se regăsească și pe campaniile de Black Friday”, spune Raluca Radu.

În 2019, cea mai mare sumă alocată în cadrul unei comenzi a fost de 14.000 lei și a conținut un număr 7 produse.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri