JYSK, retailerul scandianv de mobilier și produse pentru casă, dă startul ofertelor de Black Friday. Pentru anul acesta, retailerul a pregătit oferte la peste 1.000 de produse, cele mai mari reduceri ajungând până la 70%.

Evenimentul începe pe 12 noiembrie și va dura 7 zile, între 12 și 18 noiembrie, atât în magazinele fizice, cât și în magazinul online, pe JYSK.ro.

Campania de Black Friday include o selecție de mobilier de interior, printre care scaune de dining, mobilier pentru sufragerie, mobilier pentru birou și pentru dormitor, saltele, plăpumi, perne, prosoape, pături și perne deco, coșuri de depozitare, draperii, perdele și obiecte decorative.

Compania îi asigură pe clienți că există suficiente stocuri pentru produsele aflate timp de șapte zile în campania de Black Friday, astfel încât să nu se formeze cozi și să fie posibilă păstrarea distanței în magazine.

De asemenea, ofertele sunt valabile și în magazinul online, unde, potrivit companiei, este disponibilă o selecție și mai mare de produse, pentru clienții care preferă cumpărăturile online.

JYSK este unul dintre retailerii de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Primul magazin JYSK a fost deschis în Danemarca în anul 1979. În prezent, JYSK desfășoară operațiuni în 51 de țări, are peste 23.000 de angajați și peste 2900 de magazine. În Germania și Austria, grupul își desfășoară activitatea sub denumirea de Dänisches Bettenlager - iar în restul țărilor sub numele de JYSK.

Compania este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,7 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 3,79 miliarde de euro. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 91 de magazine în România.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri