PENNY România relansează marca proprie de produse românești Hanul Boieresc, care a apărut prima dată în 2016. Relansarea aduce o nouă poziționare a mărcii și un sortiment îmbogățit, iar obiectivul retailerului este de a dezvolta această marcă la un calibru similar cu cel al marilor branduri.

Hanul Boieresc are peste 200 de articole, toate produse în România, mai mult decât dublu față de numărul din 2018. PENNY introduce în Hanul Boieresc 100 de articole în sortimentul permanent și încă 100 în ediția limitată pentru sărbători.

Printre produsele disponibile la raft se numără: carne proaspată, fructe și legume, lactate, branzeturi, mezeluri, conserve de legume și fructe, dulciurile, băuturi alcoolice și non-alcoolice, pește si produsele din peste.

În ceea ce privește lansarea unor noi mărci proprii, Daniel Gross, CEO PENNY, spune că nu au în plan crearea unor noi game de produse.

„Pe viitor vrem să extindem trei mărci proprii: Hiduc, Boni și noua gamă bio din 2019, My BIO. Vrem să dăm vizibilitatea mărcilor deja existente și să creștem ponderea lor”, spune Daniel Gross, CEO PENNY.

Portofoliul de mărci proprii cuprinde 30 de mărci și peste 1.000 de articole. Dintre cele 30, 11 sunt românești și sunt comercializate doar în România. De asemenea, PENNY dezvoltă local și articole pentru mărci proprii internaționale, menite să adapteze nevoilor clienților români din străinătate. Mai mult de 50% dintre cele 1.000 articole sunt dezvoltate la PENNY România, marea majoritatea fiind și produse în România.

PENNY este conceptul grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 268 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri