Kaufland România inaugurează, pe 3 decembrie, un nou magazin la Târgoviște, investiție prin care creează peste 100 de noi locuri de muncă. Kaufland a ajuns în prezent la o rețea de magazine în România fiind magazinul cu numărul 136 al rețelei naționale.

Acesta cel de-al treilea magazin Kaufland din oraș și are o suprafață totală de peste 4.900 metri pătrați, dintre care peste 3000 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

În această perioadă, programul de lucru va fi de la 06.30 și până la 21.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08.00 la 20.00.
Parcarea oferă 292 de locuri, din care14 pentru persoane cu dizabilități, 8 pentru părințiși12 rasteluri pentru biciclete.

Magazinul este dotat cu un raion extins depește proaspăt, cu un sortiment variat, legume fructe, produse proaspete la virtina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service. Magazinul este dotat în exterior și cu un Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

În galeria comercială a magazinului, clienții au acces și la o zonă de Food Court, ce cuprinde o cofetărie și o pizzerie, precum și o farmacie, un punct de telefonie mobilă Vodafone și un magazin de accesorii GSM.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri