În cele două perioade cu promoții, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a raportat vânzări cu 80% mai mari în România și cu 100% mai mari pe celelalte piețe unde este prezent, față de anul trecut. Veniturile totale realizate pe durata promoțiilor, incluzând și Cyber Monday, s-au ridicat la 6 milioane de euro, piața din România aducând 800.000 euro, arată un anunțat venit din partea companiei.

Perioada 27-29 noiembrie și Cyber Monday, au adus vânzări mai mari companiei în comparație cu Black Friday românesc, de 4 milioane de euro față de 2 milioane de euro, același trend menținându-se și pe piața românească (500.000 euro față de 300.000). Cea mai mare comandă din România a avut o valoare de 9500 de euro.

Afluxul maxim pe site a fost duminică după-amiază și seara, tendința fiind valabilă în ambele perioade cu reduceri. Față de o zi normală de noiembrie, traficul pe site a crescut cu 150%. Românii preferă să plaseze comenzile de pe telefonul mobil. În celelalte țări unde compania este prezentă, majoritatea comenzilor s-au făcut utilizând laptopul.

Canapelele, la mare căutare anul acesta

„ În mod surprinzător, anul acesta, s-a modificat categoria de produse căutate de clienții din România. Ne obișnuisem, din anii trecuți, cu un interes crescut pentru categoria textilă (covoare, așternuturi), însă am fost plăcut impresionați să constatăm că în 2020 au fost la mare căutare canapelele. În cele două perioade cu promoții am reușit să vindem 35.000 de produse în România dintr-un total de 250.000 pe toate piețele (...)

Cu toate că, în România, majoritatea comenzilor au fost efectuate prin plata cu cash la livrare, numărul de comenzi în care s-a solicitat plata prin card crește constant, ceea ce ne face sa sperăm că, anul viitor, această modalitate de plată va prevala’’, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri