IKEA: Extinderea in Romania depinde de rezultatele primului magazin

Reprezentantii IKEA sunt prudenti in estimarile pe care le fac pentru expansiunea pe piata locala

Retailerul de mobila IKEA va decide daca va deschide si alte magazine in Romania in functie de rezultatele primului centru comercial, care va fi inaugurat saptamana viitoare in Baneasa, a declarat, Cornel Oprisan, directorul de retail al Ikea Romania.

Ikea va deschide saptamana viitoare primul magazin al companiei pe piata locala, in urma unei investitii de 25 de milioane de euro, suma care include atat constructia, cat si amenajarea centrului.

Reprezentantii IKEA se asteapta ca in ziua de deschidere a magazinului sa aiba 10.000 de vizitatori, in timp ce pentru prima sambata in care magazinul va functiona, numarul de vizitatori ar putea ajunge pana la 50.000.

Grupul suedez IKEA a dat startul unei noi ofensive a componentei de marketing, prin lansarea unei campanii de promovare, dezvoltata prin distribuirea a 850.000 de cataloage in Bucuresti si in imprejurimi, dar si in Ploiesti, Pitesti, Targoviste, Urziceni si pe DN1 pana la Comarnic.

Primul magazin IKEA din Romania va genera in 2007 vanzari cuprinse intre 30 si 50 milioane de euro, in conditiile in care se asteapta un aflux de 2,5 milioane de vizitatori dintre care un milion vor deveni si cumparatori ai produselor IKEA, in conditiile in care consumul mediu per client este cuprins intre 30 si 50 de euro, a anuntat Cornel Oprisan, director de retail al IKEA Romania.

Magazinul pentru care suedezii au investit peste 25 milioane euro are o suprafata de 26.000 metri patrati si va oferi consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul va fi aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania, potrivit oficialilor Ikea. Magazinul va cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.

Gama de produse va acoperi toate ariile casei: sufragerie, dormitor, birou, baie, camera copilului, dar si articole textile, corpuri de iluminat, articole pentru depozitare, accesorii si decoratiuni pentru gradina.

Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, si cel din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading, in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri