Florăria Magnolia a înregistrat în ultimul an o creștere a cifrei de afaceri cu peste 6% față de 2019 și ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane de euro. Pentru 2021, compania își propune să deschidă noi puncte de lucru și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu până la 30%.

În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost cel online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an. Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria și trandafiri roșii. Coșul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei. În egală măsură, în 2020, florăria Magnolia a dezvoltat în mod accelerat canalul online de vânzare.

Locațiile cu cele mai multe comenzi

Orașele cu cele mai mari volume de comenzi au fost București și Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) și Germania.

„În ciuda faptului că 2020 a fost un an dificil și impredictibil pentru noi toți, ne bucurăm că am reușit să menținem un trend ascendent și să avem rezultate bune. Ne-am axat prioritar pe vânzările online, am continuat să livrăm flori oriunde în lume și am apreciat să vedem că oamenii au avut o mare deschidere pentru acest canal.

Mai mult, suntem încântați că în 2020 am putut să deschidem două noi puncte de lucru, la Oradea și Târgu Mureș și, în egală măsură, să consolidăm poziția brandului Magnolia în piață. Prin strategia de business ne dorim să ajungem cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim serviciile noastre atât online, cât și offline, prin puncte de lucru bine puse la punct. De aceea, planurile pentru 2021 includ extinderea rețelei la nivel național”, a declarat Gabriel Molnar (foto), fondator Florăria Magnolia.

Ce planuri are Magnolia pentru 2021

În 2021 Magnolia are în plan dezvoltarea rețelei prin deschiderea de noi florării în țară. Compania își propune ca anul acesta să continue extinderea rețelei la nivel național, prin deschiderea de trei noi florării în orașe cheie din țară. Acestea vor fi construite după cel mai recent concept de brand și vin cu produse excelente pentru iubitorii de flori și plante.

Florăria Magnolia estimează că anul acesta, în România, piața de flori va fi în creștere, deoarece pentru foarte multe persoane să dăruiască flori este un mod ușor și accesibil de a fi mai aproape de cei dragi.

Sursa foto: Magnolia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri