Cumpăna 1993, pionier pe piața locală în livrarea apei naturale de izvor și a sistemelor tip watercooler, s-a adaptat noului context pandemic, prin dezvoltarea de noi produse și noi strategii de vânzări.

Încă de la începutul anului, managementul Cumpăna 1993 a ales să investească încrezător în viitor, urmărind în același timp tendințele pieței locale și reorientându-se către noile cerințe ale consumatorilor finali.

Ținând cont de incertitudinile aduse de actualul context, a fost și este în continuare dificil de estimat dacă activitatea companiilor va rămâne sau nu orientată către munca de la domiciliu.
În acest sens, focusul a fost mutat pe segmentul reprezentat de persoane fizice, eforturile fiind concentrate în special în direcția companiilor care au implementat munca de acasă și care nu au întrerupt beneficiile oferite angajaților.

S-au creat oferte personalizate, astfel încât angajații companiilor partenere să se poată bucura în continuare de avantajele oferite de Cumpăna în noul mediu de lucru, respectiv în confortul propriei locuințe. Produsul vedetă al acestui serviciu, este Cumpăna Bidon 5L cu apă plată de izvor. S-a atenuat în felul acesta nevoia oamenilor de a crea stocuri de apă sau cafea, deoarece s-au putut baza pe furnizarea lunară, la timp, a produselor de care au cea mai mare nevoie.

O altă componentă a adaptării, a fost investiția semnificativă în mediul digital, compania dezvoltând un online shop în cadrul site-ului oficial, a cărui versiune a fost updatată, transformându-l într-un site modern și ușor de parcurs.

Din punct de vedere al cifrelor de vânzări, Cumpana 1993 termină acest an, cu o cifră de afaceri similară cu cea din 2019. Ținând cont de restricțiile generate de actualul context al pandemiei, pentru primele 6 luni ale anului 2021, compania și-a propus să mențină nivelul cifrei de afaceri din 2019. Vor continua de asemenea, procesul de adaptare la nevoile pieței, concentrându-se pe segmentul online, pe calitatea și siguranța serviciilor oferite.

“In ceea ce privește investițiile, ne vom îndrepta atenția atât pe inovație, dezvoltarea de noi produse, cât și pe oferte potrivite pentru clienți și comunicarea acestora în piață. Ne vom concentra asupra pachetelor de beneficii pe care companiile le oferă angajaților, iar promovarea produselor şi serviciilor companiei se va realiza atât online, cât şi offline. Îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților Cumpăna și menținerea standardelor de calitate la cel mai înalt nivel, vor rămâne pilonii de bază ai dezvoltării noastre, lucru ce va avea un impact mult mai pozitiv decât reducerile de preț agresive”, declară Ema Dănilă, Directorul companiei Cumpăna 1993 S.R.L.

Despre Cumpăna 1993
Companie cu 100% capital românesc, Cumpăna a fost înființată în 1993 din dorința de a aduce mai aproape de oameni prospețimea apei de izvor. Cu o experiență de peste 25 de ani, produsele și serviciile Cumpăna sunt îmbunatățite continuu prin alinierea la cele mai exigente cerințe de calitate dar și prin aderarea la cele mai noi tendințe ale pieței. Compania se poziționează astăzi ca un furnizor de soluții complete pentru orice tip de afacere și este prezentă zilnic, nu doar în companii, ci și pe mesele consumatorilor casnici, în școli, instituții, centre comerciale, oferind servicii de livrare gratuită și ofertele personalizate. Cumpăna garantează certificarea calității apei de izvor și a serviciilor conexe (service, igienizare), având în portofoliu 5 divizii de activitate - Water, Coffee, Vending, HoReCa și Retail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri