Compania de servicii medicale private MedLife mizeaza, in acest an, pe o crestere cu 20% a cifrei de afaceri, peste nivelul pietei de profil, in conditiile in care pentru anul 2006 a raportat o cifra de afaceri de 26,5 milioane lei (7,5 milioane euro).
Cresterea medie asteptata pentru piata serviciilor medicale private, in 2007, este de 15-20%.

Anul acesta este deosebit de important pentru MedLife. Numeroase investitii realizate in ultima perioada incep sa devina operationale - cum este cazul Spitalului Life Memorial Hospital si a diviziei de asigurari de sanatate AsiLife. In primele doua luni ale anului 2007 ne-am concentrat pe pregatirea extinderii retelei, dar si pe cresterea dotarii imagistice a Hyperclincii din Bucuresti, pe care o mentinem in permanenta la standardele tehnologice cele mai ridicate si de ultima generatie. a declarat Mihail Marcu, Presedinte MedLife.

Companiile includ tot mai des abonamente medicale in pachetele pentru angajati. in 2006 numarul abonatilor Medlife a crescut la peste 80.000 de persoane, cu 30% peste nivelul abonatilor pe care compania ii avea la finalul anului 2005.

In plus, s-a constatat o migratie semnificativa de la abonamentele de baza, STANDARD, catre abonamentele care ofera pachete de servicii complete (CLASSIC, BUSINESS si EXECUTIVE). Pentru 2007, MedLife se asteapta sa inregistreze o crestere a numarului de abonati la peste 100.000 de persoane, adica cu 25% mai mult fata de anul trecut.

MedLife se asteapta sa obtina in 2007 venituri in valoare de circa trei milioane euro din functionarea Spitalului Life Memorial Hospital din Bucuresti, pentru un numar estimat de 3.000 de pacienti. MedLife conteaza pe avantajele unice pe care spitalul le are: este primul spital privat cu ambulatoriu si laborator proprii, cu un bloc de imagistica propriu, cu peste 35 de specialitati medicale si chirurgicale, sectie de pediatrie, maternitate si neonatologie si conditii de cazare de cinci stele. Alaturi de numeroasele specialitati pe care le asigura, Life Memorial Hospital include si facilitati de recuperare medicala: piscina, balneoterapie, kinetoterapie si masaj.

Odata cu deschiderea spitalului, MedLife se pregateste sa lanseze pachete de servicii speciale pentru clientii sai, cum ar fi programul de screening. Un om sanatos, care doreste sa isi monitorizeze sanatatea va avea posibilitatea sa se interneze intr-o rezerva de 5 stele, si, pe parcursul unei zile va beneficia de un set complet de analize, investigatii de imagistica completa si consult pentru principalele specialitati. Pe parcursul zilei respective pacientul va beneficia de pauze de masa si relaxare la piscina si balneoterapie, mentinand in permanenta legatura cu afacerile sale prin internet wireless. Costul unui astfel de program va varia intre 200 si 500 euro.

Educatie pentru sanatate. MedLife va lansa in premiera, in acest an, servicii de cursuri permanente pentru pacienti, pe teme de maxim interes, cum ar fi: scoala spatelui, scoala mamei, scoala gravidei, prevenirea imbatranirii, dezvoltarea normala a copilului prescolar sau prevenirea stresului la birou. Cursurile vor fi tinute sub indrumarea unora dintre cei mai reputati specialisti in domeniu, in acest sens fiind in pregatire filme specilizate pentru fiecare dintre ele.

MedLife detine 19 clinici proprii, din care cate una in Ploiesti, Brasov si Constanta si 16 in Bucuresti si are 350 de angajati, din care circa 200 sunt medici si asistente medicale. MedLife detine 25% cota de piata in Bucuresti pe unul dintre cele mai importante segmente de piata, cel al serviciilor oferite clientilor corporati.

In tara, MedLife ofera clientilor sai aceleasi servicii medicale prin intermediul celor 94 de clinici si centre medicale partenere din reteaua NetLife. incepand cu luna octombrie 2006, IFC este actionar al MedLife cu o pondere de 20%. MedLife este acreditata ISO 9001 si detine ISO 17025 pentru fiecare dintre cele trei laboratoare de analize ale companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri