Brandul spaniol Massimo Dutti a implementat o nouă funcție de realitate augmentată în aplicația sa „Shoes Experience” sau cum poți să probezi ce pantofi îți dictează inima online, fără să mai fi nevoie să te deplasezi până în magazin, scrie publicația britanică RetailDetail.

Noua funcție poate fi găsită la categoria pantofi și este disponibilă și pentru aplicația brandului din România. Utilizatorii pot vedea cum arată modelul pantofilor chiar în picioarele lor doar cu ajutorul camerei de la telefon, selectând articolul dorit din aplicație. Funcția nu este încă disponibilă pentru toți pantofii din colecție, însă retailerul estimează că va extinde gama pe parcurs.

Cum funcționează aplicația

Pentru a folosi aceast instrument, clienții selectează modelul articolului dorit, dimensiunea pantofului și adaugă produsul în coșul de cumpărături. Acolo, ei pot alege „Vizualizare în 3D”. Camera cumpărătorului este activată ulterior, iar articolul este afișat direct în picioarele clientului.

Massimo Dutti are peste 800 de magazine în 76 de țări. Compania Inditex, care deține brandul Massimo Dutti, a început puternic digitalizarea companiei, pe fondul crizei generate de COVID-19.

Gigantul spaniol al modei a înregistrat o creștere a vânzărilor online cu nu mai puțin de trei sferturi anul trecut, în plină pandemie. În plus, retailerul își propune, ca pe viitor, să digitalizeze magazinele sale, ceea ce ar trebui să ofere o gestionare mai bună a stocurilor și o experiență mai bună pentru clienți.

Sursa foto: Captura foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri