Brandul spaniol Massimo Dutti a implementat o nouă funcție de realitate augmentată în aplicația sa „Shoes Experience” sau cum poți să probezi ce pantofi îți dictează inima online, fără să mai fi nevoie să te deplasezi până în magazin, scrie publicația britanică RetailDetail.

Noua funcție poate fi găsită la categoria pantofi și este disponibilă și pentru aplicația brandului din România. Utilizatorii pot vedea cum arată modelul pantofilor chiar în picioarele lor doar cu ajutorul camerei de la telefon, selectând articolul dorit din aplicație. Funcția nu este încă disponibilă pentru toți pantofii din colecție, însă retailerul estimează că va extinde gama pe parcurs.

Cum funcționează aplicația

Pentru a folosi aceast instrument, clienții selectează modelul articolului dorit, dimensiunea pantofului și adaugă produsul în coșul de cumpărături. Acolo, ei pot alege „Vizualizare în 3D”. Camera cumpărătorului este activată ulterior, iar articolul este afișat direct în picioarele clientului.

Massimo Dutti are peste 800 de magazine în 76 de țări. Compania Inditex, care deține brandul Massimo Dutti, a început puternic digitalizarea companiei, pe fondul crizei generate de COVID-19.

Citeste si:
Proprietarul Zara ÎNCHIDE temporar toate magazinele sale din Spania
Proprietarul Zara închide...

Gigantul spaniol al modei a înregistrat o creștere a vânzărilor online cu nu mai puțin de trei sferturi anul trecut, în plină pandemie. În plus, retailerul își propune, ca pe viitor, să digitalizeze magazinele sale, ceea ce ar trebui să ofere o gestionare mai bună a stocurilor și o experiență mai bună pentru clienți.

Sursa foto: Captura foto

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri