Compania de curierat si logistica DHL Romania a obtinut anul trecut o cifra de afaceri de peste 30 milioane euro, in crestre cu 26% fata de 2005, datorita dezvoltarii gamei de servicii si maririi portofoliului de clienti, au informat oficialii societatii.

DHL Romania a raportat o crestere a cifrei de afaceri in primele doua luni cu 30% fata de perioada similara a anului trecut, informeaza NewsIn. Pentru 2007, compania si-a bugetat investitii ce depasesc trei milioane euro pentru dezvoltarea flotei, pentru infrastructura si pregatirea personalului.

In cadrul planului de dezvoltare, DHL Romania a lansat prima aeronava dedicata cargo, Boeing 757. Noua aeronava poate transporta peste 30 de tone, fiind cea mai mare capacitate de transport utilizata de companiile de profil pe piata locala. Aceasta investitie va permite cresterea cu peste 35% a volumelor estimate a fi transportate in acest an.

Pana la sfarsitul lui 2007, DHL Romania estimeaza extinderea retelei nationale prin achizitionarea a 120 de autovehicule, cresterea numarului de puncte de lucru in teritoriu cu aproximativ 20% si a numarului de angajati cu 60.

DHL Romania are o cota de piata de 43,8% si este lider pe piata de curierat international. DHL are 16 ani de activitate pe piata romaneasca, are 400 de angajati, o retea proprie de 26 centre de expedieri in peste 23 de orase si o flota de peste 230 de autovehicule.

DHL este detinuta 100% de Deutsche Post World Net, opereaza in 220 de tari si teritorii, are 6.500 de birouri in intreaga lume, peste 400 de aeronave, 76.000 de autovehicule si 285.000 de angajati. Deutsche Post World Net a obtinut in 2006 o cifra de afaceri de 60 milioane euro. Divizia DHL Expres are o cota de piata globala de 37% si a raportat anul trecut o cifra de afaceri de17,2 milioane euro.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F