23 Martie 2007

Cota de piata Ozone pe segmentul vitaminelor a crescut la 8,17%

Cota de piata a Ozone Laboratories pe categoria vitaminelor a crescut la 8,17 % in anul 2006, fata de 5.99%, valoare atinsa in 2005, iar din punct de vedere valoric, compania ocupa locul cinci pe piata de vitamine

Potrivit unui comunicat remis NewsIn, compania Ozone Laboratories apreciaza ca piata de vitamine a ajuns in anul 2006 la valoarea de 68,17 milioane de euro, fata de 55,45 milioane euro in anul 2005. De asemenea, conform datelor Ozone, piata multivitaminelor si tonicelor reprezinta 45,18% din piata de vitamine.

Ozone Laboratories a intrat pe piata farmaceutica din Romania in august 2001. Compania detine un larg portofoliu de produse atat din categoria medicamentelor etice (care se elibereaza pe baza de prescriptie medicala) cat si a OTC-urilor.

Ozone Laboratories a incheiat pana in acest moment cinci parteneriate locale cu: Fabiol Bucuresti, Mark Pharmaceutics Iasi, Bioeel Targu Mures, Santa Brasov si Europharm, in timp ce pe plan international are parteneri pe trei continente: Europa, Asia si America de Nord.

Potrivit ultimului raport realizat de compania de studii de piata Cegedim, Ozone Laboratories se situeaza pe locul 14 in topul companiilor farmaceutice din Romania, din punctul de vedere al vanzarilor inregistrate in 2006.



Citeste si