Auchan lansează programul de fidelitate MyCLUB Auchan, care include un card de fidelitate și mai multe opțiuni pentru clienți: reduceri și oferte speciale.

Înscrierea în club se realizează prin intermediul unui card de fidelitate care poate fi obținut atât în format digital, din aplicația Auchan sau de pe auchan.ro, cât și în format fizic, direct din magazine, de la casele de marcat sau de la Serviciul Clienți.

Programul MyCLUB Auchan este disponibil atât în hipermarketurile și supermarketurile Auchan, în magazinele de proximitate MyAuchan (cu excepția celor din Stațiile Petrom), cât și online sau în aplicația Auchan.

Pentru a avea acces la toate avantajele oferite de MyCLUB Auchan, cardul trebuie înregistrat în contul client, iar ulterior scanat la fiecare vizită în magazinele fizice sau în cel online.

Care sunt avantajele cardului?

Prin cardul de fidelitate, clienții Auchan au acces la reduceri pe loc la o selecție de produse aflate în oferta săptămânală, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card care pot fi consumate în funcție de preferințele clienților, cât și puncte de fidelitate pentru fiecare tranzacție în magazine sau online.

Astfel, fiecare sesiune de cumpărături le aduce clienților 1 punct, indiferent dacă vin în magazine sau cumpără online. La fiecare 10 lei cheltuiți la Auchan clienții primesc câte 1 punct suplimentar, indiferent de valoarea cumpărăturilor.

În funcție de punctele de fidelitate acumulate, Auchan va oferi clienților livrări gratuite, vouchere personalizate sau invitații la diverse evenimente.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.

Sursa foto: Auchan Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri