Lavazza vrea să folosească în portofoliul său doar amabalaje reutilizabile, reciclabile sau compostabile până la sfârșitul lui 2025. Sustenabilitatea rămâne unul dintre pilonii proceselor de inovare, dezvoltate de Unitatea de Cercetare și Dezvoltare a Grupului, și se bazează pe conceptul Sustainable by Design, precum și pe principiile economiei circulare.

De asemenea, prin proiectul „Roadmap to Zero”, compania își propune să neutralizeze amprenta de carbon până la sfârșitul anului 2030, printr-o abordare axată pe trei piloni: monitorizarea și măsurarea emisiilor de dioxid de carbon, procese continue pentru îmbunătățirea eficienței și reducerea impactului lor, precum și compensarea emisiilor reziduale care nu pot fi reduse.

În atingerea acestui obiectiv, compania investește în perioada 2020-2021 aproximativ 50 milioane euro.

Astfel că, grupul a înregistrat la sfârșitul anului trecut impact zero din emisiile directe de CO2 generate de activitățile companiei (printre care facilitățile de producție, birouri, magazine emblematice, vehicule corporative), precum și din emisiile indirecte de CO2 generate de cumpărarea și consumul de energie electrică, căldură și abur.

Venituri de peste 2 miliarde euro

Compania Lavazza a înregistrat în 2020 venituri de 2,08 miliarde euro, cu 5% mai puțin decât veniturile înregistrate în 2019 (2,2 miliarde de euro).

Profitul EBITDA al grupului a fost de 253 milioane de euro, în scădere cu 13% față de profitul din 2019 (291 milioane de euro).

Profitul net s-a ridicat la 73 milioane de euro, față de cel de 127,4 milioane de euro, din 2019, ca urmare a contextului sanitar, cât și a deciziei grupului de a continua să investească pentru a garanta siguranța angajaților și a le oferi acestora bonusuri, dar și ca urmare a donațiilor pentru sprijinirea comunităților, a proiectelor de sustenabilitate, cercetării, dezvoltării și îmbunătățirii sistemelor de informații și a capacităților de producție.

Sursa foto: monticello/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri