Nike va recondiționa adidașii la mâna a doua și îi va vinde la un preț mai mic

Nike lansează campanie Nike Refurbished prin care va recondiţiona pantofii sport la mâna a doua, care au fost returnaţi de clienți şi îi va repune la vânzare la un preț mai ieftin, potrivit unui anunț publicat pe site-ul Nike.

Prin noua campanie, Nike urmărește să reducă risipa prin recondiționarea pantofilor returnați de clienți: cum ar fi pentru produsele noi (care au fost purtate o zi sau două înainte de a fi returnate), purtate ușor și care au defecte de fabricație. Noul program este disponibil în 15 magazine Nike din SUA.

Sursa foto: Nike

Cum funcționează programul care dă o nouă viață adidașilor la mâna a doua

După ce un cumpărător returnează o pereche de pantofi la Nike într-un timp de 60 de zile, încălțămintea este adăugată la gama Nike Refurbished. Fiecare pereche este inspectată și recondiționată manual. Echipa folosește o serie de produse și instrumente diferite pentru a face pantofii nou-nouți.

Odată ce pantofii sunt puși pe rafturile magazinelor Nike, prețul lor va fi stabilit în funcție de tipul de încălțăminte și starea în care sunt, detalii care vor apărea pe cutiile pantofilor. Cu o scanare simplă a codului QR al cutiei, clienții pot consulta și mai multe informații despre mișcarea Nike către sustenabilitate.

Citeste si:
NOU RECORD | O pereche de Nike, vândută pentru 1,8 milioane de dolari
NOU RECORD | O pereche de...

De asemenea, clienții care vor cumpăra adidașii la mâna a doua vor primi o garanție de returnare de 60 de zile. Produsul returnat care nu ajunge la Nike Refurbished are încă șanse la a doua viață. Compania colaborează cu partenerul său comunitar pentru a dona încălțăminte purtată.

Campania Nike Refurbished va continua să se extindă în mai multe magazine din SUA pe parcursul anului 2021 și nu numai.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri