Conducerea companiei Policolor SA Bucuresti va propune actionarilor utilizarea profitului net realizat in anul 2006, de 8,52 milioane lei pentru completarea surselor de finantare.

Decizia finala va fi luata in adunarea generala a actionarilor din data de 25 aprilie 2007. Tot atunci se va analiza si raportul administratorilor pentru anul 2006 si bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2007.

Profitul net obtinut de Policolor pe 2006 a fost de 8,53 milioane lei (2,5 milioane euro), cu 40% mai putin decat in perioada similara a anului precedent, cand compania a obtinut un profit de 14,2 milioane lei. Cifra de afaceri a companiei in 2006 a fost de 141 milioane lei (41,7 milioane euro), in crestere cu 30% fata de perioada similara a anului precedent, cand Policolor a obtinut o cifra de afaceri de 108 milioane lei.

Compania are un capital social de peste 7 milioane lei (doua milioane euro). Titlurile societatii sunt listate la a doua categorie a Bursei de Valori Bucuresti, din ianuarie 2004, sub simbolul PCL. Actiunile companiei au incheiat sedinta de tranzactionare de vineri la cotatia de 2,29 lei. Capitalizarea companiei era, la inchiderea sedintei de 163,18 milioane lei

Compania este controlata de trei fonduri de investitii, care detin impreuna peste 82% din actiuni. Romanian Investment Fund Cyprus, controleaza 39,4%, Fondul Romano-American pentru Investitii, detine 33,3%, iar Romanian Reconstruction Cyprus, aproximativ 10% din actiuni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri