Paul Drăgan, McDonald’s: Plănuim o investiție de 2 milioane de euro pentru modernizarea a opt restaurante

Online-ul a devenit colacul de salvare al întregii societăți în vreme de pandemie. Inclusiv restaurantele s-au adaptat noii realități și au înțeles că trebuie să își mute activitatea în spatele unor aplicații sau să își servească clienții la volanul mașinilor. Într-un context incert din punct de vedere al măsurilor de relaxare sau al introducerii unor noi restricții, proprietarii restaurantelor continuă să investească în digitalizare și în echipamente care pot înlocui resursa umană. Este și cazul McDonald’s, unul dintre marile lanțuri de restaurante din România, care nu a scăpat nevătămat în fața pandemiei.

Într-un interviu wall-street.ro, Paul Drăgan, directorul general al Premier Restaurants, entitate sub a cărei egidă se află McDonald’s, a declarat că pregătește o investiție de circa 2 milioane de euro pentru modernizarea a încă opt restaurante din București și din țară. Investiția vine după ce aproximativ 1,8 milioane de euro au fost distribuiți către același segment în decursul anului 2020.

”În ciuda contextului dificil pentru mediul de afaceri de anul trecut, am continuat să investim peste 1,8 milioane de euro pentru tehnologizare și în sistemul digital. Iar pentru 2021, avem în plan o investiție de aproximativ două milioane de euro pentru modernizarea a opt restaurante din București și din țară”, a declarat Drăgan.

Fiecare restaurant nou construit, începând cu anul 2017, este echipat cu sistemul digital Experience of the Future și implicit cu kiosk-urile de comandă. Aceste ecrane digitale de comandă le permit clienților să facă plata contactless, cu cardul sau telefonul. Sistemul digital este cel care transmite fiecare comandă către bucătăriile McDonald’s, acolo unde angajații pregătesc produsele.

Citeste si:
S-a deschis un nou restaurant McDonald’s în România
S-a deschis un nou restaurant...

Prin urmare, clienții își pot comanda produsele dorite fără să interacționeze cu angajații restaurantului în cauză. În plus, timpul de prelucrare și predare a comenzii este mai scurt, iar restaurantele reușesc întrucâtva să prevină risipa alimentară și să urmărească în timp real evoluția vânzărilor într-o zi de lucru.

”În acest moment, peste 60% din restaurantele noastre au inclus acest sistem, dar ne propunem ca ponderea lor să crească”, mai spune Drăgan.

Puncte Bonus și sandvișuri gratis

Tot din segmentul de digitalizare face parte și aplicația mobilă McDonald’s, care bonusează cumpărătorii, aceștia putând beneficia de produse gratis.

Citeste si:
McDonald’s oferă meniuri din partea casei personalului din linia întâi
McDonald’s oferă meniuri din...

Programul de loialitate MyM Rewards funcționează prin intermediul aplicației de mobil McDonald’s, acolo unde toți utilizatorii pot descoperi nu doar oferte la produse, ci pot aduna puncte de loialitate cu fiecare nouă comandă.

”Clienții pot acumula puncte încă de la prima lor comandă în restaurantele noastre, este suficient să scaneze cardul din aplicație. Fiecare leu aduce 10 puncte, iar la minimum 500 de puncte pot primi produse din partea casei. Apoi, valoarea punctelor crește, la fel și valoarea produselor pe care clienții le primesc pentru ele. Toate aceste detalii sunt disponibile în aplicație care este extrem de simplu de folosit și pot fi verificate la orice oră de către utilizatori”, a explicat Drăgan.

Acesta mai spune și că programul a fost bine primit, încă din prima lună fiind înscriși peste 200.000 de clienți în platformă.

McDelivery și McDrive, în prim plan și în 2021

Restaurantele sunt în continuare închise la interior. Premierul Florin Cîțu a estimat o primă perioadă de relaxare la 1 iunie, aceasta dacă atingem o bornă în ceea ce privește vaccinarea.

Citeste si:
Milioane de utilizatori de iPhone au fost infectaţi cu malware-ul...
Milioane de utilizatori de...

Însă presupunerile nu ajută proprietarii de restaurante să depășească momentele critice, prin urmare, aceștia se axează pe dezvoltarea segmentului online și drive thru.

”Vom continua să investim în principalii piloni de business: deschiderea de noi restaurante și digitalizare, în paralel cu extinderea și trainingul echipei. Ne vom concentra resursele în serviciul McDelivery, având o acoperire foarte bună la nivelul întregii țări, prin intermediul partenerilor noștri. De asemenea, vom continua să alocăm resurse pentru McDrive, mai ales pentru că avem una dintre cele mai mari rețele de restaurante cu drive-thru din țară, 43 din totalul de 88 sunt McDrive”, mai spune Drăgan.

Nu în ultimul rând, directorul general al Premier Restaurants susține că intenționează să deschidă noi locații în 2021, mai ales în orașele în care nu există niciun restaurant McDonald’s, însă precizează că este nevoie de mai multă predictibilitate din partea autorităților române în ceea ce privește revenirea la normal și posibile noi restricții.

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri