Kaufland inaugurează un nou magazin și face angajări

Kaufland deschide, pe 22 aprilie, un nou magazin în Târnăveni, județul Mureș, ajungând la o rețea națională de 142 de hipermarketuri.

Prin deschiderea acestui magazin, compania creează 75 de locuri de muncă noi. Noul magazin din Târnăveni are o suprafață totală de peste 4500 metri pătrați, dintre care peste 2700 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

În această perioadă, magazinul va funcționa între orele 07:00-21, de luni până dumincă. Magazinul are o parcare cu 191 de locuri, din care 8 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 6 pentru părinți și 12 rasteluri pentru biciclete. Totodată, noua locație dispune și de o stație e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.

Hipermarketul este prevăzut cu 6 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Kaufland Târnăveni dispune de un raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată, de 22,5 metri, cu produse proaspete. În plus magazinul dispune și de brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

Citeste si:
Kaufland a fost amendat cu circa 800.000 lei de ANPC, într-un an de...
Kaufland a fost amendat cu...

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 142 de magazine în România.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri