Lidl va ambala produsele din carne de la producătorii români într-o caserolă ce folosește mai puțin plastic și poate fi complet reciclată.

Noile tipuri de caserole vor fi introduse, treptat, începând cu luna aprilie și vor fi folosite pentru ambalarea întregului sortiment de produse din carne de la furnizori locali, constând în peste 90 de articole, de la carne de pui, curcan, vită, până la oaie și porc. Astfel, Lidl va reduce consumul de plastic pentru ambalarea fiecărui articol de la 17% până la 40%.

Până în 2025, compania își propune ca toate ambalajele utilizate pentru produsele marcă proprie să fie reciclabile în proporție de 100%, dar și să reducă cu 20% cantitatea de plastic utilizată în ambalajele produselor marcă proprie.

Folia folosită în caserole va fi de tip Easy Open, clienții putând să desigileze rapid ambalajele produselor. Caserolele integrează o serie de alveole sub formă de fagure, ce colectează lichidul din carne și o serie de proeminențe cilindrice, care împiedică contactul direct al produsului cu lichidul, contribuind la păstrarea unei culori uniforme a cărnii și păstrarea proprietăților acesteia pentru un timp mai îndelungat.

De aceea, Lidl renunță complet la utilizarea absorbantului în ambalajul produselor din carne de pui și curcan de la furnizorii locali, odată cu introducerea noului tip de caserolă.

Pentru produsele din carne roșie (vită, oaie și porc), care conțin o cantitate mai mare de lichid, compania înlocuiește absorbantul clasic cu un nou tip de absorbant celulozic, care are capacitatea de a fi reciclat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri