Magazinul de mobila IKEA a inregistrat, in primele cinci zile de la deschiderea centrului, 115.000 de vizitatori si a avut vanzari de peste sase milioane de lei (circa 1,8 milioane de euro).

Dintre acestia, aproximativ 25.300 grupuri/familii au plecat acasa cu produse IKEA, iar numarul total al articolelor vandute in primele cinci zile a fost de aproximativ 270.000.

Producatorul suedez estimeaza ca magazinul din zona bucuresteana Baneasa va realiza in 2007 o cifra de afaceri de 40 milioane euro, declara la inaugarea centrului Michael Lloyd, membru in Consiliul de Administratie al Moaro Trading. Potrivit lui Lloyd, Ikea va pastra si in Romania aceeasi politica de marketing pe care o practica la nivel global. Astfel, clientii vor beneficia de reduceri de pret la produsele care prezinta mici defecte fata de modelul original.

Magazinul pentru care suedezii au investit peste 25 milioane euro are o suprafata de 26.000 metri patrati si a oferit consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul este aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania. Magazinul cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.

Marca scandinava a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, depasind in scurt timp granitele tarii. In august 2006, Ikea avea 237 de magazine in 34 de tari de pe patru continente, iar numarul total al vizitatorilor la nivel mondial era de 500 de milioane. Ikea a inregistrat in anul fiscal 2006 o cifra de afaceri de 17,5 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri