Heineken Romania a realizat in 2006 o cifra de afaceri cu 24% mai mare decat decat in 2005 si si-a majorat vanzarile de bere cu 20 de procente. Compania si-a pastrat astfel pozitia de lider pe piata de profil autohtona, pentru cel de-al saptelea an consecutiv, cu o cota de piata de 26.7%
Compania a consemnat in 2005 o cifra de afaceri de 574,8 milioane de lei, potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice, de unde rezulta ca veniturile din 2006 ale Heineken Romania s-au ridicat la 712, 75 milioane lei.

Brau Union si-a schimbat, de luna aceasta, numele in Heineken Romania. "Schimbarea numelui este un instrument prin care implementam valorile companiei. Am ales aceasta varianta, pentru ca Heineken a fost cea mai bine vanduta marca a companiei", a declarat presedintele companiei, Edwin Botterman.

Acesta a precizat ca anul 2006 a adus o schimbarea pozitiva majora in ceea ce priveste tendinta de crestere a companiei. "Heineken Romania a vandut 4,3 milioane de hectolitri de bere, in 2006, ceea ce inseamna o crestere a volumului cu 20%", a mai mentionat presedintele companiei in cadrul unei conferinte de presa.
In 2006, piata berii din Romania a crescut cu 17 % si aceasta evolutie s-a simtit si la nivelul vanzarilor Heineken Romania. "In general, toate marcile au crescut in volum mai mult decat cresterea pietei", a spus directorul comercial Heineken Romania, Marius Melesteu.

Heineken estimeaza o evolutie mai slaba a pietei romanesti de bere ca piata de bere, ritmul de crestere situandu-se intre 7 si 10%, unii dintre factorii de crestere din 2006 fiind de natura circumstantiala.

Competitia se va intensifica, principala cauza fiind noile companii intrate pe piata dar si importurile, a caror cota va creste. De asemenea, costurilor de operare ale producatorilor de bere se vor mari pe fondul cresterii costurilor pentru materiile prime si acest lucru va afecta marginile si profitabilitatea intregii industrii.

Heineken, varful de lance al portofoliului producatorului de bere, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu peste 40%, cea mai mare crestere obtinuta de o singura marca pe piata de bere in 2006.

De la intrarea pe piata locala, in 1998, Heineken Romania a investit mai mult de 165 milioane euro. In urmatorii trei ani compania intentioneaza sa investeasca alte 80 milioane euro, cea mai mare parte in modernizarea sistemelor tehnologice din fabricile de bere pe care le detine.

In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.300 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si detine in portofoliu 50 de produse. Printre marcile sale se numarara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi, Ciuc.

Compania Heineken este numarul unu in Europa, numarul patru in lume si cel mai mare distribuitor si producator de bauturi din Europa de Vest. Heineken este marca premium cea mai valoroasa la nivel mondial, prezenta in aproape toate tarile din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri