Principal Company, care are in portofoliu branduri precum Salonta si Principal, a avut in 2006 o cifra de afaceri de 15 milioane euro, estimand ca in 2007 aceasta va ajunge la aproximativ 30 milioane euro.
Dintre cele doua branduri, Salonta, liderul segmentului de mezeluri crud-uscate din Romania, a avut o pondere de 40% din cifra totala de afaceri a companiei.

Anul acesta Principal Company a programat pentru Salonta investitii de peste 1 milion de euro, asta dupa ce anul trecut compania a investit in tehnologia pentru marirea capacitatii de productie a mezelurilor Salonta, peste 1.2 milioane euro. Brandului Principal i se vor aloca anul acesta 2,8 milioane de euro, tot pentru cresterea capacitatii de productie.

Reprezentantii companiei estimeaza ca in 2007 vanzarile vor creste masiv, cel putin pentru Salonta. ''Anticipam o crestere de peste 50%, crestere ce se va datora atat continuarii comunicarii eficiente cu consumatorii, maririi numarului de magazine in care suntem prezenti cat si lansarii de produse noi'', a precizat pentru Wall-Street Radu Dumitrescu, brand manager Salonta si Principal.

Sfarsitul anului 2006, perioada de varf pentru vanzarile de produse premium, a adus o crestere de 1% a cotei de piata pentru Salonta, liderul segmentului de mezeluri crud-uscate din Romania. Produsele Salonta aveau in decembrie-ianuarie 2006 o cota de 8% pe piata mezelurilor, aceasta atingand nivelul de 12,6% in decembrie-ianuarie 2007. Vanzarile au inregistrat o crestere de 75%, procent raportat la aceeasi perioada. Trendul ascendent s-a datorat in mare parte campaniei de promovare incepute anul trecut.

Localizata in judetul Bihor, fabrica Salonta are o traditie de peste 30 de ani in producerea mezelurilor crud-uscate, cu si fara mucegai. Fabrica Salonta face parte din Principal Company S.A., companie care detine inca o fabrica de mezeluri in comuna Filipestii de Padure, judetul Prahova, specializata in producerea mezelurilor fierte si afumate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri