Miele România a deshis cel de-al optulea showroom din portofoliu la Craiova, după o investiție de 90.000 de euro. Showroomul din Craiova, al treilea din vestul țării, este situat pe Strada Carol 1 și are o suprafață de vânzare de 111 metri pătrați.

Clienții vor putea alege din toate categoriile de produse Miele, de la echipamente de bucătărie (cuptoare, plite, hote, sertare încălzite, mașini de spălat vase, espressoare) și până la electrocasnice pentru curățenie (mașini de spălat rufe, uscătoare, aspiratoare). În total, aici sunt disponibile peste 50 de produse, printre care și consumabile și accesorii. Pentru showroom-ul din Craiova au fost angajate două persoane.

„Miele este un brand de familie, care de-a lungul ultimilor 120 de ani a investit în tehnologie și în dezvoltarea echipamentelor. Craiova este unul din orașele cu potențial de creștere economică”, a declarat Camelia Matei, Brand Activation Manager, Miele România.

Noul showroom din Craiova este integrat în rețeaua națională de magazine proprii Miele, care cuprinde trei locații în București și câte una în Constanța, Oradea, Timișoara și Iași. Produsele Miele sunt disponibile și într-o serie de magazine partenere, în alte patru orașe din țară: Sibiu, Deva, Brașov și Cluj Napoca.

Miele este un producător de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Compania, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri