Reţeaua socială Pinterest, pe care utilizatorii partajează fotografii din domeniile lor de interes, a anunţat joi că interzice orice fel de conţinut publicitar asociat scăderii în greutate, relatează AFP.

"Începând de la 1 iulie 2021, Pinterest îşi actualizează politicile în materie de publicitate pentru a interzice toate anunţurile care conţin text sau imagini legate de pierderea în greutate", a transmis platforma, care susţine că are 475 de milioane de utilizatori activi, potrivit Agerpres.

"Doar reclamele care promovează obiceiuri şi stiluri de viaţă sănătoase sau servicii şi produse de fitness vor continua să fie autorizate, atât timp cât nu sunt axate pe scăderea în greutate", se precizează în comunicat.

Orice text, imagine sau mărturie legate de pierderea în greutate, produse dietetice şi produsele "care trebuie purtate sau aplicate pe piele ce pretind că permit scăderea în greutate" sunt interzise pe această reţea socială.

Orice conţinut "care idealizează sau denigrează anumite tipuri de morfologii" şi orice referire la "indicele de masă corporală (IMC) sau indici similari" este, de asemenea, interzis.

Acesta este un pas major în demersul prin care se doreşte prioritizarea sănătăţii mintale şi fizice a utilizatorilor. "Vrem ca aceştia să se poată simţi liberi să fie ei înşişi pe Pinterest şi să celebreze diversitatea trupurilor, indiferent de forma sau de dimensiunea lor", a declarat Sarah Bromma, responsabilă de coordonarea politicilor în cadrul Pinterest, citată în comunicat.

Asociaţia Naţională pentru Tulburări Alimentare (NEDA) din Statele Unite, asociată acestei schimbări a politicii publicitare, şi-a exprimat speranţa că iniţiativa "încurajează alte organizaţii şi companii să reflecteze asupra pericolului potenţial reprezentat de anumite mesaje publicitare", determinându-le "să stabilească noi politici care să permită o schimbare reală".

Pinterest a indicat că această decizie se înscrie într-un demers deja iniţiat în materie de publicitate, reţeaua socială interzicând "în urmă cu mult timp "body shaming" (criticile referitoare la aspectul fizic al unei persoane - n.a.) şi textele care conţin apologii la adresa slăbitului în exces şi a dietelor foarte drastice".

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri