Retailerul de materiale de construcții și grădinărit Hornbach plănuiește, în următorii ani, să mai deschidă trei magazine de bricolaj în România, în zone cheie pentru piața locală. Următorul magazin Hornbach va fi inaugurat în Constanța.

„Pe lista celor de la Hornbach se numără un prim magazin în Constanța, al patrulea în București, în zona Colentina, precum și al doilea din Timișoara”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach Romania.

Pentru anul 2021, Mugurel-Horia Rusu dorește să mențină aceeași creștere ca anul trecut, de 15%, precum și crearea mai multor locuri de muncă.

„Pe măsura ce ne dezvoltăm, iar numărul de clienți va crește, este nevoie să angajăm mai mult. În prezent, magazinele Hornbach au între 3.000 și 4.000 de clienți pe zi”, precizează directorul general al companiei.

Acesta spune că dorește ca pe viitor să ajungă cu magazinele Hornbach și în Moldova, însă, în prezent, strategia de dezvoltare continuă către alte direcții, cum ar fi Ardealul. Bugetul pentru deschiderea unui magazin în România este între 27-30 milioane euro.

Fondat în 1877, Hornbach are 165 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 8 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea și Cluj-Napoca).

Sursa foto: Hornbach România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri