United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a alocat peste 20 de milioane de dolari pentru cresterea capacitatii de productie, iar banii sunt directionati catre finalizarea unei noi berarii si extinderea capacitatii liniei de productie, a informat compania.
Pentru proiectul de crestere a capacitatii de productie a fabricii Tuborg s-au investit 15 milioane de dolari in 2006, iar pentru acest an s-au alocat mai mult de 20 de milioane de dolari. Proiectul vizeaza extinderea utilitatilor, constructia celei de a doua berarii, precum si dezvoltarea distributiei si logisticii, informeaza NewsIn. Investitia totala pentru acest proiect este de 50 de milioane de dolari, scopul urmarit fiind cresterea capacitatii de productie a fabricii la doua milioane de hectolitri.

In primele trei luni ale acestui an, URBB a inregistrat o crestere cu 25 % a volumului vanzarilor de bere comparativ cu perioada similara din 2006. "Se poate spune ca am inceput anul in forta, iar faptul ca am inregistrat aceste cresteri importante in luni atipice pentru piata berii ne determina sa credem ca estimarile nostre initiale privind performantele companiei pentru 2007 vor fi depasite", a declarat presedintele URBB, Shachar Shaine.

Compania a investit, in 2006, peste 900.000 de dolari intr-o instalatie care recupereaza dioxidul de carbon rezultat din procesul de productie a berii, ca masura de protectie a mediului. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala, iar Tuborg continua sa fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%.

Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri