Pandemia a adus măsurile de protecție în viața noastră, iar, odată cu ele, au sosit și dezinfectanții. Nu că nu ar fi existat până acum, însă utilizarea lor nu era pe scară largă, astfel încât să rămânem fără stocuri. Tot de dezinfectanți ne lovim și pe mesele restaurantelor sau teraselor, așteptându-ne lângă scrumieră sau vaza cu flori. Farmec este una din companiile românești care a ales să sprijine segmentul HoReCa cu ce a știut ea mai bine să facă, dezinfectanți în locațiile în care românii ardeau de nerăbdare să se întoarcă. ”La începutul acestui an, am decis să continuăm și să extindem producția de dezinfectanți și după pandemia de COVID-19, dată fiind încrederea dovedită a consumatorilor în calitatea, integritatea și eficacitatea produselor. Ne dorim să rămânem în continuare și alături de domeniul HoReCa”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec, într-un interviu wall-street.ro.

Farmec a luat parte, alături de HORA, Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România, la organizarea campaniei de susținere ”Dor de bun și bine”, care și-a propus să faciliteze crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa, sector afectat de restricțiile impuse din cauza pandemiei.

În ultimul an, Farmec a înregistrat un volum de două milioane de dezinfectanți vânduți, atât către consumatorul final, cât și pentru consumul colectiv. Produsele sunt distribuite prin toate canalele, de la magazinele proprii la comerțul tradițional, e-commerce, precum și în marile lanțuri de retail și HoReCa.

”În ultimul an, ne-am concentrat pentru a veni în întâmpinarea instituțiilor din prima linie, în vederea asigurării aprovizionării cu diverse materii prime, ulterior dezvoltând capacitatea de a oferi tuturor consumatorilor o gama largă de biocide pentru uz personal. Prioritatea Farmec rămâne în continuare cercetarea și dezvoltarea de produse noi, precum și contribuția prin capacitate de producție și distribuție, la siguranța operatorilor comerciali, cât și a consumatorilor noștri”, a mai spus Turdean, precizând și că a pus la dispoziție liniile de ambalare pentru dezinfectanții produși de Terapia.

Sursa Foto: Farmec

Totodată, acesta a menționat că nu intenționează să deschidă vreo nouă linie de business, dedicată măștilor de protecție sau mănușilor de unică folosință.

”Gamele Farmec și Dermofarm de dezinfectanți, precum și gamele de produse de curățenie vor continua să joace un rol important în toate segmentele, inclusiv în industria HoReCa și a ospitalității. Curățenia în restaurante și în alte unități de alimentație publică a fost și va rămâne un obiectiv principal pentru operatori, iar Farmec va continua parteneriatele de business cu aceștia și în perioada post-pandemică”, a adăugat directorul general al companiei.

Ce cumpără românii de la Farmec

Dacă până la izbucnirea pandemiei, Farmec era căutată cu precădere pentru produse de îngrijire a tenului și corpului, COVID-19 i-a forțat pe români să se orienteze mai mult spre dezinfectanți și alte produse de întreținere a locuinței din gamele Nufăr și Triumf. Atât igiena personală, cât și cea a casei au trecut în prim-planul preocupărilor tuturor.

În 2021, preferințele românilor s-au schimbat, ținând cont de faptul că restricțiile au fost relaxate și s-a dat startul vacanțelor.

”Anul acesta, printre cele mai vândute produse se numără cele solare, atât din gama clasică, Gerovital Sun, cât și cele dermatocosmetice. În mod similar, și produsele de machiaj din gama Gerovital Beauty au înregistrat la rândul lor o creștere semnificativă, fiind comparabilă cu volumele din 2019, dinainte de pandemie”, a precizat Turdean.

În plus, potrivit informațiior furnizate de directorul general al companiei, în prima jumătate a anului 2021, față de aceeași perioadă a anului trecut, a fost înregistrată o creștere semnificativă a vânzărilor, de peste 50%, pentru fiecare dintre gamele de produse solare – Gerovital Sun, relansată anul acesta, și Gerovital H3 Derma+ Sun.

Farmec, într-un viitor digitalizat

Nu mai e un secret pentru nimeni că digitalizarea a reprezentat colacul de salvare al tuturor companiilor. Nici Farmec nu a pierdut acest tren al digitalizării, în care se urcase încă din 2019.

”Atât în 2019, cât și în 2020 am continuat să dezvoltăm segmentul de e-commerce, care a crescut în acești doi ani datorită vânzărilor generate de magazinul online, dar și de intrarea pe piața din Italia cu un e-shop Gerovital. În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de peste 80% a vânzărilor în comparație cu anul 2019. În acest context, traficul general pe site a crescut cu 45% față de 2019”, a dezvăluit Turdean.

De la magazin online la aplicație pe mobil

În plus, acesta a adăugat că a observat o creștere semnificativă și în rândul tranzacțiilor efectuate de pe telefonul mobil, lucru care a dus la dezvoltarea propriei aplicații mobile și modernizarea site-ului.

În 2021, pe segmentul e-commerce, Farmec se va concentra pe relansarea magazinului online și lansarea unei aplicații mobile, precum și pe noi modalități de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din rețeaua proprie de magazine sau din rețeaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere.

”Ne-am luat angajamentul de a inova, motiv pentru care lansăm periodic produse modernizate și relansăm game existente. Până în prezent, în 2021, am modernizat patru game de produse, în acord cu nevoile actuale din piață și cu ultimele cercetări în domeniu: Aslamed, Gerovital Hyaluron C, Gerovital Sun și gelurile de duș Gerovital. Continuăm cu alte lansări și noutăți”, a promis Turdean.

Nu în ultimul, Farmec insistă și pe acțiuni de sustenabilitate, anul acesta, prin campania noastră Ai grijă de natură așa cum ai grija de tine în toate magazinele Farmec și Gerovital din țară. Prin aceasta, clienții pot returna ambalajele produselor folosite în magazine, ulterior fiind selectate și reciclate corespunzător, reducând astfel impactul produselor asupra mediului.

Sursa foto: Farmec.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri