Operatorul aerian Wizz Air intenţionează să angajeze 4.600 de piloţi până în anul 2030, iar pentru îndeplinirea acestui obiectiv intensifică programul de recrutare şi de formare de piloţi în cadrul companiei.

Operatorul aerian a instruit deja peste 150 de noi piloţi care au debutat pe zborurile din această vară şi îşi propune să recruteze alţi cel puţin 300 de piloţi până la finalul acestui an.

Piloţii interesaţi să lucreze la Wizz Air vor opera aeronavele Airbus A320 şi A321 care compun flota companiei şi vor deservi cele peste 800 de rute operate de companie, către 191 de destinaţii din 49 de ţări.

Wizz Air are în prezent o flotă de 142 de aeronave, pe care intenţionează să o mărească de cel puţin trei ori în următorii 10 ani.

Wizz Air acceptă solicitări de înscriere din partea căpitanilor experimentaţi şi a primilor ofiţeri, precum şi a celor fără experienţă de zbor, graţie programului Wizz Air Pilot Academy, care le oferă piloţilor aspiranţi oportunitatea de a obţine o licenţă comercială.

Persoanele interesate de posturile de piloţi pot aplica pe site-ul companiei.

În afara recrutării de piloţi, Wizz Air continuă să angajeze membri ai echipajului de bord, în cadrul celor 43 de baze.

Compania aeriană low-cost Wizz Air operează o flotă de 142 de aeronave Airbus A320 şi A321. În perioada 31 martie 2020 - 31 martie 2021, un număr de 10,2 milioane de pasageri a călătorit cu Wizz Air, potrivit companiei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri