Societatea care deține magazinele Profi din România a fost amendată cu 12.000 lei de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Alba pentru practici comerciale agresive și înșelătoare, scrie Ziare.com.

Comisarii au aplicat două amenzi, una de 5.000 de lei și cealaltă de 7.000 de lei. La sesizarea unui consumator din Blaj, CJPC Alba a constatat că prin revista tipărită prin care sunt promovate produsele vândute în magazinele Profi sunt promoții are transmit mesaje care induc în eroare clienții.

„Se reclamă faptul că nu poate beneficia de revista, că este condiționată de valoarea cumpărăturilor, iar zeci de vârstnici nu se pot bucura de micile beneficii care se oferă din când în când”, se arată în sesizarea scrisă care a stat la baza controlului instituției.

Campania de reduceri, denumită ”Găsește banii domnului Cuponescu”, se derulează prin intermediul a 10 cupoane care sunt cuprinse în interiorul revistei, care este oferită fiecărui client care achiziționează produse în valoare de cel puțin 35 de lei.

Răspunsul retailerului Profi

Societatea amendată a precizat că prin campania desfășurată nu a încălcat prevederile din Legea nr. 363/2007 în ceea ce privește practică comercială agresivă având în vedere faptul că nu sunt întrunite elemente constitutive ale contravenției reținute în raport cu consumatorii iar aceștia au fost informați despre modul în care se va desfășura campania.

„„Nu am menționat în niciun moment impresia că un consumator va câștiga ceva, ci dacă din comportamentul și obiceiurile sale de consum în ceea ce privește magazinele subscrisei rezultă îndeplinirea condițiilor campaniei, îi vom remite o revistă cu respectivele cupoane, în situația în care acesta dorește această revistă și este interesat de respectivele cupoane. În cazul în care nu este poate refuza revista sau pur și simplu nu va folosi acele cupoane”, a răspuns Profi.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri