Compania românească de cosmetice Farme își lansează aplicația mobilă, precum și diversificarea modalităților de livrare. Clienții vor putea accesa oferte exclusive, primesc spre testare produse noi și minimostre și acumulează puncte de fidelitate, care se transformă ulterior în discount de până la 15% la cumpărături online.

Aplicația dispune de o nouă funcționalitate – Wishlist –, prin care utilizatorii pot salva produsele preferate, și integrează o secțiune extinsă de sfaturi din partea specialiștilor – Beauty Advisor –, care ajută consumatorii să alegă produsele potrivite.

„Am acordat o atenție specială secțiunii Beauty Advisor, în cadrul căreia răspundem tuturor întrebărilor și oferim recomandări de rutine de îngrijire, după nevoile fiecăruia”, a declarat Alina Spânu, manager vânzări online Farmec.

În primul semestru al acestui an, platforma de e-commerce a Farmec înregistrat peste 80 de mii de comenzi online, în valoare totală de peste 10 milioane de lei. Cele mai căutate produse au fost cele din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital Tratament Expert, Nufăr, Gerovital Sun și Aslavital. Rezultatele au fost impulsionate și de vânzările pe categoriile fiole și produse pentru îngrijirea părului.

Lansarea aplicației și modernizarea site-ului fac parte din strategia companiei de extindere pe segmentul de e-commerce. Farmec va investi aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea portofoliului, rețeaua de distribuție și îmbunătățirea modalităților de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din rețeaua proprie de magazine sau din rețeaua de lockere a firmelor de curierat partenere.

Sursa foto: Farmec

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri