Retailerul de haine polonez ANSWEAR va începe campania de Black Friday de anul acesta în luna noiembrie și se va întinde pe o perioadă de cel puțin două săptămâni, a declarat Raluca Radu, country manager ANSWEAR România, pentru wall-street.ro.

„Plănuim o campanie extinsă de Black November pe durata a cel puțin 2 săptămâni la finalul lui noiembrie. Încă nu știm data de lansare, dar lucrăm deja de câteva luni pentru a pregăti cele mai bune oferte pentru clienții noștri”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Pentru campania din acest an, retailerul de fashion intenționează să lanseze reduceri de până la cel puțin 70%, inclusiv la brandurile proprii, cum ar fi Medicine și ANSWEAR Lab.

Raluca Radu spune că vor avea o ofertă cât mai variată atât din punct de vedere al brandurilor, cât și al produselor. Aceasta precizează că articolele cele mai reduse vor fi în special hainele de iarnă: geci, cizme, botine, pulovere și hanorace.

„Nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăși, jeans și sacouri. De asemenea, vom avea extra discount-uri pentru clienții care vor plasa comenzi din aplicația mobilă”.

Reprezentanții ANSWEAR estimează o creștere a vânzărilor de 20% pentru campania de Black Friday din acest an, față de 2020.

Citește și Cum va arăta campania de Black Friday 2021 la Fashion Days.

ANSWEAR vrea să ajungă la 500 de branduri în portofoliu în 2022

În acest an, Grupul ANSWEAR s-a concentrat pe expansiunea internațională. La nivel de România, un punct de focus a fost diversificarea ofertei, adăugând peste 50 de branduri noi în portofoliu.

„Am crescut portofoliul în acest an și am ajuns la 400 de branduri în ofertă. Planul este să continuăm diversificarea de branduri și să ajungem la 500 în 2022”, spune Raluca Radu.

Retailerul polonez ANSWEAR are ca obiectiv o creștere de 30% pentru Q4 2021 față de aceeași perioadă din 2020. Reprezentanții companiei își propun să crească vânzările la brandurile proprii ANSWEAR LAB și Medicine, care s-au menținut în top 5 cele mai vândute mărci de pe ANSWEAR alături de Tommy Hilfiger, Calvin Klein și Karl Lagerfeld.

În privința brandurilor locale, retailerul este în discuții cu mai multe mărci pe care își dorește să le adauge în portofoliu astfel încât mai multe branduri românești de haine să ajungă mai ușor la publicul din Europa de Sud-Est. NISSA este primul brand românesc adăugat în portofoliu.

Sursa foto: ANSWEAR

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri