Magazinul online cu mobilier și decorațiuni, prezent de cinci ani pe piața din România și anticipează un sezon festiv dinamic. În prima jumătate a anului, Bonami a înregistrat local o creștere de 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Ne bucurăm să observăm o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentului de mobilier, între categoriile oferite de Bonami clienților săi. Este dovada că strategia adoptată de noi, de a crea o ofertă mai largă și de a avea mai multe produse pe stoc, a funcționat. Pe piața românească, această categorie a crescut cu 20% față de 2021, un aport esențial avându-l mobilierul de șezut, ce a înregistrat o creștere de 45%", a menționat, CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.

În ceea ce privește îmbunătățirea experienței navigării, Pavel Vopařil a subliniat: „83% dintre vizitele de pe bonami.ro sunt efectuate folosind telefonul mobil. De aceea am decis să punem accentul pe varianta mobilă a e-shopului și să o optimizăm.’’

Compania se așteaptă la vânzări record în perioada Black Friday, pregătindu-se intens în acest sens încă de acum trei luni, asigurând stocuri suficiente și o legătură strânsă cu toate companiile locale mari de curierat, astfel încât să poată oferi românilor o experiență de cumpărare excelentă.

Pentru sezonul Sărbătorilor, Bonami are pregătite în stoc 25.000 de produse unice (SKU) și așteaptă vânzări de 30 milioane de euro, din care 4 realizate pe piața din România.

Anul acesta, în România, campania de Crăciun Bonami va fi prezentă atât online, cât și prin spoturi TV. Ideea se bazează pe conceputul „Eroi nevăzuți ai Crăciunului”.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri