Brandul de haine Ralph Lauren vrea să introducă anul viitor o nouă tehnologie prin care clienții își vor putea personaliza hainele mai ușor. Astfel, aceștia vor putea intra în magazin și vopsi produsele din bumbac Ralph Lauren orice culoare doresc, scrie CNBC.

Dow, companie americană care produce coloranți pentru textile, a colaborat cu brandul de haine pentru vopsirea bumbacului prin care vor putea reduce utilizarea substanțelor chimice, a apei și a energiei electrice.

Trilioane de litri de apă sunt utilizați pentru vopsirea țesăturilor, echivalentul cu 20% din risipa apei la nivel mondial. Acesta este unul dintre motivele pentru care Dow a dezvoltat ECOFAST Pure, o metodă prin care poate vopsi bumbacul utilizând cu până la 90% mai puține substanțe chimice, 50% mai puțină energie și cu 50% mai puțină apă.

Proiectul „Color” pe care Ralph Lauren vrea să îl folosească pentru hainele sale utilizează tehnologia Dow pentru a colora bumbacul în orice moment al producției. Halide Alagöz, director de produse și sustenabilitate la Ralph Lauren, a declarat la începutul acestui an că retailerul va putea să personalizeze hainele în funcție de cererea clientului, chiar în magazinele Ralph Lauren.

„Brandul va putea oferi clienților această tehnologie într-unul dintre magazinele din New York începând de anul viitor, astfel încât consumatorii vor putea vopsi cămășile și tricourile polo din bumbac chiar în magazin”, au spus reprezentanții companiei.

Ralph Lauren este o companie americană de modă fondată în 1967 de designerul american Ralph Lauren. Compania are sediul central în New York și fabrică produse de la gama medie la segmentele de lux.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri