Asociatia "Berarii Romaniei " a anuntat vanzari de 2,54 milioane de hectolitri de bere in primul trimestru al anului 2007, cu 37% mai mult comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Asociatia "Berarii Romaniei", din care fac parte Heineken, Interbrew, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries a anuntat, luni, cresterea vanzarilor de bere cu 37 % in primul trimestru al anului.

"Avand in vedere cresterea constanta, an de an, a vanzarilor in timpul sezonului rece, putem spune ca berea incepe sa fie considerata din ce in ce mai putin un produs sezonier. Tot mai multi romani aleg berea, indiferent de conditiile meteorologice pentru ca acest produs este 100 % natural si potrivit pentru toate momentele de consum", a declarat directorul general al Asociatiei "Berarii Romaniei", Constantin Bratu.

Fata de 2005, consumul mediu de bere a crescut cu 16 %, pana la 81 de litri pe cap de locuitor, in prezent.

"In pofida ascensiunii indiscutabile a PET-ului , ambalajul de sticla ramane preferatul romanilor", a adaugat Constantin Bratu. Acesta a precizat ca berea la stica reprezinta 46,2 % din totalul vanzarilor.

Membrii sociatiei au investit peste 550 de milioane de euro pana in prezent, contribuind cu peste 200 de milioane de euro la bugetul de stat. Pentru 2007, acestia si-au propus sa realizeze un proiect social de educare a conducatorilor auto in sensul de a nu consuma alcool cand sunt in trafic.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri