Starbucks Coffee Company, cea mai importanta marca de cafea din lume, lider in vanzarea cu amanuntul si prajirea cafelei, a deschis in Bucuresti prima sa locatie din Europa Centrala si de Est.
Prima cafenea Starbucks se afla in Plaza Romania, unul dintre cele mai importante shopping mall-uri din Bucuresti si a fost deschisa impreuna cu partenerul sau european din cadrul joint venture-ului Marinopoulos Holding SARL.

“Bucurestiul este o locatie ideala pentru intrarea Starbucks pe piata din Europa Centrala si de Est” a declarat Martin Coles, Presedintele Starbucks Coffee International.

“Suntem incantati sa deschidem prima cafenea in Romania”, a adaugat Cliff Burrows, Presedinte Starbucks Coffee Europa, Orientul Mijlociu si Africa. “Acesta este primul pas al extinderii noastre strategice in Europa de Est si demonstreaza decizia noastra ferma de a ne dezvolta in aceasta regiune.”

Urmatoarea locatie va fi inaugurata peste cateva zile in extensia Bucuresti Mall si va avea o suprafata de doua ori mai mare, a declarat Yannis Kalfakakos, Managing Director, Marinopoulos Coffee Company III SRL.

Starbucks si-a extins relatia de success, joint-venture-ul cu Marinopoulos Brothers, compania partenera din Grecia, pentru a infiinta Marinopoulos Coffee Company III SRL, care va fi responsabil cu derularea operatiunilor din Romania. Marinopoulos este deja partener cu Starbucks pe alte cateva piete, intre care Austria, Cipru, Grecia si Elvetia si opereaza marci de tinuta mondiala cum ar fi Carrefour, Marks & Spencer, The Beauty Shop/Sephora, FNAC si Dia.

Consumatorii din Bucuresti vor avea acum ocazia sa savureze celebra cafea Starbucks, sa beneficieze de servicii renumite si de "al treilea loc", mediul confortabil pentru care Starbucks este recunoscut in intreaga lume. “Vom oferi noi tipuri de cafea, bauturi si preparate de cea mai inalta calitate, precum si un mediu sofisticat si primitor, de care clientii se vor putea bucura alaturi de prieteni si familie,” a declarat Yannis Kalfakakos, Managing Director, Marinopoulos Coffee Company III SRL.

Starbucks ofera iubitorilor de cafea o gama selecta de cafea (arabica) adusa din intreaga lume: America Latina, Africa/tarile Arabe si Asia/Pacific. Cumparatorii pot gasi cafeaua Starbucks si in multe din marile lanturi alimentare din Statele Unite si Canada, existand intentia de a introduce produse si pe piata britanica incepand cu 2007.

Insa portofoliul companiei este mult mai mare, incluzand o varietate de alte bauturi originale, ceaiuri Tazo, apa EthosTM, produse de patiserie, sandvisuri si salate. Starbucks comercializeaza si o serie de produse non-alimentare, printre care se numara aparate espresso, cafetiere, rasnite de cafea, dulciuri, o gama de ciocolata premium, cani de cafea si alte accesorii, compact discuri si diferite obiecte cadou.

Starbucks Coffee Company a fost infiintata in 1971, prima cafenea fiind deschisa in Pike Place Market, Seattle. Denumita dupa capitanul secund din Moby Dick-ul lui Herman Melvill, Starbucks este astazi lider mondial in comercializarea si prajirea cafelei, dar si o marca de cafea de renume, cu peste 40 de milioane de clienti ce viziteaza saptamanal cafenelele din America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, America Latina si Coasta Pacifica.

Starbucks a deschis prima filiala din afara tarii in 1996, la Tokyo, Japonia, iar in 1998 a patruns si pe piata europeana, primele locatii fiind inaugurate in Marea Britanie. In prezent, Starbucks insumeaza aproximativ 12.000 de magazine in 40 de tari, si un total de peste 135.000 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri