Retailerul german Tedi, care vinde produse non-alimentare la un euro, va deschide noi locații și în România, potrivit datelor prezentate pe site-ul companiei.

Decorațiuni, produse de uz casnic și articole de papetărie sau Do-It-Yourself vor fi produsele care se vor găsi pe rafturile magazinelor.

Compania este în căutarea unor spații comerciale pe care să le închirieze, precum și personal pe care să îl angajeze în noile magazine pe care le va deschide. Retailerul caută angajați dedicați, flexibili și disciplinați.

Pentru deschiderea magazinelor Tedi, retailerul are în vedere următoarele aspecte:

  • Un imobil existent sau proiectare de construcție nouă pentru închiriere
  • Zonă pietonală, locație A în centrul orașului sau B foarte bună, cartier din oraș cu trafic ridicat, aglomerare de magazine specializate, locații solitare sau centru comercial
  • Magazine de produse alimentare în regim de discount, hipermarketuri, lanțuri de produse textile și de încălțăminte, drogherii și alți comercianți cu amănuntul cu număr mare de clienți
  • Mai mult de 20.000 de locuitori în centru (excepție: locații turistice), mai mult de 30.000 locuitori în zona deservită
  • Cel puțin 650 de metri pătrați suprafață de vânzare la parter plus aproximativ 50 de metri pătrați de spațiu alăturat, în zone pietonale sau în locații de top, cu număr mare de clienți, poate fi situată și la subsol sau la etajele superioare începând de la 600 de metri pătrați.

Tedi este un retailer non-alimentar înființat în Dortmund, Germania, în anul 2004, care vinde și produse la un euro. În prezent, compania are peste 2.550 de sucursale în toată Europa și aproximativ 24.000 de angajați în 10 țări (Austria, Croația, Cehia, Spania, Italia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Marea Britanie și Germania). Cea mai recentă piață unde a intrat este cea din Republica Cehă, în 2020. În 2014 a început modernizarea treptată a sucursalelor sale și a ajuns la peste 2.550 de unități remodelate.

Sursa foto: Tedi

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri