Retailerul german Kaufland vrea să mențină același ritm de deschideri de magazine și anul viitor. În 2021, retailerul și-a propus să deschidă cel puțin 10 magazine noi la nivel național.

„Ne interesează în continuare zonele în care am identificat un potențial sănătos de creștere. Mă refer aici la urbanul mic și mediu, cu până la 20.000 de locuitori, cu precădere din Transilvania și Muntenia”, a declarat Valer Hancaș, director de comunicare & corporate affairs la Kaufland România, într-un interviu acordat wall-street.ro.

Potrivit reprezentanților Kaufland, cu fiecare deschidere de magazin, retailerul va angaja în 2022 o medie de 80-100 de persoane. În 2020, discounterul german avea 13.108 de angajați, care operează o rețea de 146 de magazine.

Kaufland pune pe masă un buget de investiții de 300 milioane euro în 2022

Obiectivul companiei este de a menține un ritm organic de creștere, în linie cu planurile setate. Bilanțul pe 2021 este aproape identic cu cel al anilor trecuți, cu o creștere organică de circa 8%.

Pentru anul viitor, retailerul preconizează o evoluție similară cu anul 2021 și vor avea un buget de investiții de cel puțin 300 de milioane euro.

Direcțiile de investiții rămân aceleași: extindere, modernizare, remodelare şi optimizare logistică. De asemenea, retailerul va continua să investească în sustenabilitate, în proiecte sociale, cu impact în comunitate, mediu, cultură sau educație.

Kaufland vrea reducere a plasticului din ambalajele mărcilor proprii

Pentru anul viitor, reprezentanții retailerului au declarat că vor continua să diversifice segmentul non-food și articole de îmbrăcăminte, inclusiv colecțiile deja existente.

„Ne propunem să dezvoltăm o altă categorie în care să folosim modele sustenabile și cu care ne-am propus obiective ferme de reducere a plasticului din ambalajele mărcilor proprii, de utilizare cât mai mult a bumbacului organic. Am inaugurat inclusiv o colecție de articole vestimentare sportive din plastic reciclat”, spune Valer Hancaș.

În ceea ce privește viitoarele colecții vestimentare, retailerul și-a propus să își extindă parteneriatele cu producătorii locali și să aducă în prim-plan tinerii designeri.

Tot pentru anul viitor, Kaufland vrea să dezvolte elementele digitale din magazinele din țară. „După etapa brick&mortar, am intrat în faza click&mortar. Obiectivul nostru este să dezvoltăm aplicații și tool-uri digitale pe care clientul să le poată folosi în cadrul magazinului fizic, pentru o experiența de cumpărături cât mai completă”, precizează Valer Hancaș.

În acest sens, Kaufland a investit în case expres sau în serviciul K-Scan. În momentul de față, în magazinele Kaufland România există peste 650 de case expres, unde clienții își pot scana singuri cumpărăturile. Serviciul K-Scan este disponbil în 8 magazine din București, Cluj și Timișoara.

În opt luni de la lansare, K-Scan are peste 45.000 de utilizatori. Pe viitor, reprezentanții companiei își propun să includă extinderea funcționalității K-San în cât mai multe magazine Kaufland din țară.

Sursa foto: Kaufland

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri